• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Camasunary

BV: Aj, aj!! Det lät inget vidare... hoppas det ordnar sig så du får ÅKA!

• Asrta1

Hohooooo på er små nattugglor!

BV: Här kommer min utlovade LO Mammsy hjälpte mig med titelförslag innan ikväll

Så ris och rosa gärna, för denna är jag själv mkt nöjd med...inte alls rak och fyrkantig

Kärlek1.jpg

Tyvär så är det dåligt fotat men det är ju så förbenat mörkt nu när klockan är midnatt

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Örnen76

Astra 1 - jättefin!! Är blommorna utklippta? Hur har du gjort rubriken?

• Camasunary

Nu ska jag städa pysselbordet igen! Och förbereda mig inför morgondagens verk
    Sov sött alla mysgurkor!

• Venezuela

Asrta1: Snygg - fint att du lämnat ett tomt hörn.

C: Mm, den smälteFlört 

• Asrta1
    NyfikenÖrn: Tack! Ja har klippt ut blommorna från Junkitz papper, titeln är rub-ons...Making Memories "beach"
  • Asrta1
    venezuela: Tack så mkt! Kul att det gick bra och att du fick ett kursuppdrag
  • Blue Vapor
    Asrta - Aaaaaah! Ja den var verkligen jättefin!! Jag förstår att du är nöjd Härliga färger tillsammans! Undrar också över blommorna?

Cama - ja USCH, just nu hatar jag min arbetsgivare...... Väntade mig semesterersättningen redan i somras, sen till jul... men INGET. Och så nu helt plötsligt går mänskan i konkurs??? Ta mitt ord för det - jobba HELST INTE på en pytteliten arbetsplats! Ska aldrig göra det igen. Tacka vet jag STORA STATLIGA institutioner!!!   *** Jag borde få semesterersättningen i alla fall..... och jag BORDE ha rätt till 2 månaders uppsägningslön, för de har ändrat i LAS. *ber* Skrikandes
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-30 23:42:12 följande:
    Smörj in gubben med krämen så kanske det blir bättre fart på honom!!
    ja ska se om det hjälper

Hur skrev du din materiallista? Jag skrev en men jmfr jag med tidningens så är min väl detaljerad kanske??
    Asrta1 skrev 2007-01-30 23:47:08 följande:
    Hohooooo på er små nattugglor! BV: Här kommer min utlovade LO Mammsy hjälpte mig med titelförslag innan ikväll Så ris och rosa gärna, för denna är jag själv mkt nöjd med...inte alls rak och fyrkantig Tyvär så är det dåligt fotat men det är ju så förbenat mörkt nu när klockan är midnatt Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Jättefin!! Så mjuk och romantisk
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket