• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    NyfikenÖrn skrev 2007-01-31 23:20:00 följande:
    claudia1979 - aha! då vet jag
    Blue Vapor skrev 2007-01-31 23:22:39 följande:
    HEjja Claudia! *höjer mitt vinglas jag med* *ja alltså, jag fick ett här för jag klagade på att jag frös så förbenat*Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Hahaha är det det man ska skylla på?!?Flört
    Camasunary skrev 2007-01-31 23:33:55 följande:
    Vad som helst, men inte gå å lägga sig!! Sova får vi göra när vi blir gamla!! Råkade halka in på nån cool sida... nu sitter jag här och funderar på om jag måste göra en beställning over seas...
    Fattar inte du att vi blir gamla för att vi inte sover*ASG*FlörtSkrattande
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-31 23:33:55 följande:
    Vad som helst, men inte gå å lägga sig!! Sova får vi göra när vi blir gamla!! Råkade halka in på nån cool sida... nu sitter jag här och funderar på om jag måste göra en beställning over seas...
    Vilken affär!?*dreggel* Glad
  • Camasunary

Bra!! Då kanske vi kan lura i "dem" att vi är så gamla att vi måste gå i pension

• Camasunary

Det vet jag inte än!! Just nu vet jag bara att det är mycket jag behöver just nu...

Kanske ska avboka den där tiden hos frissan på fredag? Jag ser ju ändå så gammal ut

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-31 23:42:24 följande:
    Bra!! Då kanske vi kan lura i "dem" att vi är så gamla att vi måste gå i pension
    Camasunary skrev 2007-01-31 23:45:30 följande:
    Det vet jag inte än!! Just nu vet jag bara att det är mycket jag behöver just nu...Kanske ska avboka den där tiden hos frissan på fredag? Jag ser ju ändå så gammal ut
    Hihi ja men det är en bra början! Att veta att man behöver mycket just nu
    Nej då!Du ser inte gammal ut...!Du är skitfräsch

Är det nån som är bättre än mig  på Norska???
  • claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-01-31 23:48:45 följande:
    En fråga - ni som gjort skisser till utmaningen - ritar ni dem i typ Paintshop eller? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Ja....Paintshop Claudia79 elements go papper, penna, scanner
  • Camasunary

Jag är skitbra på norska! Vad undrar du på lilla hjärtat?

• claudia79

Vet någon god själ vad detta betyder???

"Oppgaven din blir å scraplifte ett valgfritt bidrag i ”DesignTeam SPAM show off”- galleriet. Du skal legge ved link til det bidraget du har scrapliftet i beskrivelsen og skrive litt om hva du har scrapliftet når du laster opp bidraget ditt. I tillegg til at du skal scraplifte, får du oppgitt 1-2 kriterier som skal oppfylles for hver oppgave. Bidraget ditt skal lastes opp i Galleriet for scrapliftc"

hämtat från denna sida; (haha nu kommer ni till norska landstingetFlört)

www.papirgleder.no/forum/viewtopic.php

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket