• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79

Heeeey! Jag har väntat på att du ska vakna*host*FlörtGlad

Camasunary skrev 2007-01-31 21:26:49 följande:
    Wow! Jättegrattis Claudia! Snart får du en egen avdelning på SWE... LOn var verkligen vrålläcker!
    Haha nu kanske du överdrev en liten aning KyssGlad...men jag vet nån annan som snart nog får det*visslar* Ser fram emot att se dina DT-alster!!
     Vet du hurdags jag la på kuvertet idag?....Framkallade sista bilden vid 1720 på stan, brevet på lådan 1735...Vad då sista minuten?? Har bara haft tre månader på sig ju!

Hur gjorde du? SKickade du på nytt eller?
  • Camasunary

BV: Jag vill bara att du ska veta att jag har använt stickles idag!!! För första gången på..... säkert 1 år!! Av nån underlig anledning pluppade idén upp idag när jag behövde nån sorts ram på min journaling LO. Jag tror att det kan bero på dig och din marknadsföring över allt som är blankt, glittrigt, embossat, sammetsluddigt... Kanske beror det på dig att jag använde paljetthjärtan också!! Du är en sån inspiratör (infiltratör)!

Tack också för hjälpen tidigare idag ang. journaling! Det blev handskriven text till slut, om något som betyder mycket.

• Camasunary

Vaddå sista minuten?? 19.50 halkade mitt kuvert ner i lådan Så JA jag gjorde en ny laddning och skickade in! Blev nöjd med journaling- LOn till slut; en rätt gullig sak med rosa stickles och paljetthjärtan Kyss

• Camasunary

Claudia: Va?? Har du nytt fejs snygging?!! Tycker du ser uppstramad ut i rynkområdet... eller.... nä... har du tagit ett GAMMALT foto och lagt in!! Du är inte lite fräck du 

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-31 21:48:05 följande:
    Vaddå sista minuten?? 19.50 halkade mitt kuvert ner i lådan Så JA jag gjorde en ny laddning och skickade in! Blev nöjd med journaling- LOn till slut; en rätt gullig sak med rosa stickles och paljetthjärtan
    Du ska alltid va värstFlörtGladSnacka om is i magen, tycker jag.. Känns skönt att det är klart nu, tycker jag..Nu drar man vidare mot nya äventyr!
    Blue Vapor skrev 2007-01-31 21:49:57 följande:
    Cama - Inflockatör, om jag får be! Ja sticklesarna är underbara... *klappar ömt* Och idag har jag fått vitt och rött flock också!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Penga munPenga mun "ju temt mi, garl"
  • Camasunary

Det ÄR ju ett gammalt!! J är ju liiiten!!

• Jen 82

Åh vad det ska bli kul att se allas bidrag till tävlingen med stort T! Undrar hur många träskare som kommer på top 25?! Jag gissar minst 2!!

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-31 21:54:13 följande:
    Det ÄR ju ett gammalt!! J är ju liiiten!!
    SCH!!!

Jaja ni får väl se min rynkiga gamla nuna igen då

Nä nu ska jag gå och fira me maken, att vi fick en sån himla bra värdering av vårt hus idag med posten!!Penga mun Så jag kanske kommer tillbaka lite senare, lite rödare och gladare
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket