• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Camasunary

Tänkte faktiskt skriva en seriös översättning också, men BV verkade på hugget, så då "shoppade" jag vidare over there istället!! Men annars ÄR jag faktiskt bra på norska!!

• Blue Vapor

Tsssss.... jag letar inspiration på Twopeas, och kollade in under "color blocking" för det det jag ska göra - ehm, tja, ta bort ungefär 2/3 av alla LOs där, så har vi hittat rätt. För det var väääldigt många som def inte är nån sån alls......

*fortsätter muttra och leta*

• Camasunary

Jag vet vad "spreke jenter" och "sprittende tåkebanker" betyder tex!

(med risk för att vara överkaxig vad gäller stavningen!!  )

• Camasunary

Och jag HAR faktiskt varit uppe på Galdhöpiggen!!

Tjöta!!

• tootsieliten

sidan fungerar inte som står i huvudinlägget! Har aldrig riktigt fattat vad exkat scrapping e!

Säljer ni era saker?

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-01 00:15:54 följande:
    Och jag HAR faktiskt varit uppe på Galdhöpiggen!! Tjöta!!
    Hoppsan!Gladdet var inte meningen att klampa på din norskaFlörtDen är jääättebra, det tror jag säkert!!!! *Kram*

Men undrar hur man får reda på vilka fler kriterier man ska uppfylla?? får kanske kolla imorrn, i nyktert tillstånd haha..Men jag saknar en "utmaning a la Papprika" som man kör en hel vår/ höst, så därför skulle det va kul att hoppa på nu när tävlingen är klar...vad är ditt nästa project, Cama?? Förutom månads-LO:s och min utmaning?FlörtSkrattande
  • Camasunary

En jättekul scrapliftutmaning på papirgleder!!

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-01 00:22:16 följande:
    En jättekul scrapliftutmaning på papirgleder!!
    Jaha inte ens där får man tävla ifred FlörtFlört
  • Camasunary

Jag vet inte om det stog nåt om nykterhet som ett kriterium

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket