• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Camasunary

Nu ska jag gå och krafsa i alla mina gamla papper som inte duger att använda... dags att ta tag i det där med tradera kanske...

Sov sött när det är dags!

• Marajjah
    kanskesnart skrev 2007-01-31 23:57:30 följande:
    Marajjah skrev 2007-01-31 23:37:43 följande: *nattskiftare loggar in*Jameeen, viiiiin, när ska jag dricka vin egentligen. *amma amma amma*Jisses, nu ska jag knåpa ihop ngr a¤-sidor med Nära & kära till vår son. Sånt där grejjs som de har på dagis som han kan titta på om han saknar oss då han är där. Men, det får inte bli för avancerat då de ska laminera in det också. För visst kan man väl inte laminera in tex en brad? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610Ooops, Har suttit nu också och gjort en sån där dagisgrej till lill kusinen, på uppdrag av hennes föräldrar. Nu när du skrev det vill jag minnas att de sa att den skulle lamineras.. Och jag som satt på en massa stora blommor och annat grojs på!Man får visst inte bara megarynkor av att sitta här på natten, man får j*igt dåligt minne också
    Alltså, jag vet inte om det är så att man inte kan sätta dit en massa sånt kraffs eller om man kan det. Jag har låtit bli det nu iaf. Nu är de färdiga. Behöver ju inte vara så avancerat egetnligen. Men, är man scrappare så är man alltid scrappare.
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    Camasunary skrev 2007-02-01 00:35:28 följande:
    Är det någon som säljer 7 Gypsies grejer i Sverige??
    Jag har köpt en del sånt, men jag kommer inte ihåg det så här sent på natten. Ska fundera...
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • MiaB72

Oj vad ni skriver borta en kväll och 10 sidor, härligt!!!

helenaj: MAMMSY har en sån LO om tänderna som jag ska lifta

• Jo79

Maj gadd vad ni har skrivit! Det tar ju en eeeevighet att läsa igenom allt, och jag kommer inte ihåg hälften av alla frågor som ställts... en kommer jag iaf ihåg om foamstamps, och jag har Marmalade (favoriiit)  på några av mina senaste, bland annat Pappas äsking.

Å vi har köpt ett nytt skrivbord! Penga munSom jag ska ha som pysselhörna, men hyllor ovanför på väggen och lådor under och jag är så GLAD!! SkrattandeSnart kan jag sitta och scrappa och ha på datorn på samma ställe!! Nackdelen är att jag inte ser Tv:n härifrånFundersam, men man kan ju inte få allt... Det ska bli så skönt att ha alla scrapsaker samlat på ett ställe... Nån som har bilder på sitt pysselhörn att dela med sig av?Kyss

Mamma till KaramEllen
  • Örnen76

Jo79 - bild finns i mitt "pysselgalleri"

• Loppan79
    tootsieliten skrev 2007-02-01 00:17:13 följande:
    sidan fungerar inte som står i huvudinlägget! Har aldrig riktigt fattat vad exkat scrapping e!Säljer ni era saker?
    gå in på www.magdas.se högst upp i menyn finns en sida som heter typ"vad är scrapbooking". Läs där så förstår du nog
  • Helenaj

MiaB7- tack så jättemycket!

ska smita in till MAMMSY och titta!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket