• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    tootsieliten skrev 2007-02-01 00:17:13 följande:
    sidan fungerar inte som står i huvudinlägget! Har aldrig riktigt fattat vad exkat scrapping e!Säljer ni era saker?
    Vilken sida?! Nej vi säljer inte våra saker, man sätter foto och dekorationer på fina papper (helheten kallas Layout) ....För att minnas kan man säga
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-01 00:26:39 följande:
    Jag vet inte om det stog nåt om nykterhet som ett kriterium
    eh nä som tur väl är...Ikväll iaf
  • Camasunary

Nä, allvarligt talat... jag vet inte vad som blir mitt nästa projekt... men att få klart Första året albumet vore kul! Ska ju ta scrapsemester också vet du!!

• Camasunary

Är det någon som säljer 7 Gypsies grejer i Sverige??

• Blue Vapor

Cama - jag TROR det........................... minns fasen inte vem bara!

Äsch, är det så man ska göra för att få nåt gjort - tävla i skissutmaningar? Så slipper jag det grövsta tankemomentet...... *kämpar med var rubrikjäveln ska få plats*

• claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-02-01 00:37:40 följande:
    Cama - jag TROR det........................... minns fasen inte vem bara! Äsch, är det så man ska göra för att få nåt gjort - tävla i skissutmaningar? Så slipper jag det grövsta tankemomentet...... *kämpar med var rubrikjäveln ska få plats*Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    JAmen visst!! SÅ är det kära du... typ scrapträskets utmaning...FlörtGlad
  • Camasunary

BV: Japp! Tävlingar är bra vettu! Sätter lite extra eld i baken!!

Kan det vara M*****ia tro??

• tootsieliten

Det var nån adress i det startande inlägget :)

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket