• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79

Men va gulliga ni är ni som öser beröm över migGeneradGlad Tack så hemskt mycket

Vad gäller stil hemma och i scrapping har jag en blandning, men mer stilrent och modernt hemma, så i scrappingen öser jag på med mönster, dekos och bling

• Sol30

Grattis Claudia! Superfin swe-lo!

Whoooooohoooo! Ska till Panduro imorrn och shoppa loss! Har såna där rabattcheckar på 50 kr om man handlar för minst 200kr. No problems! Problemet blir nog att välja ut alla viktiga saker man MÅSTE ha, så att man inte köper allt man vill ha. Har ju iofs tre checkar, så då kan jag ju gå dit TRE ggr..... (tycker dock inte sambon!!)

• annika5064

Vem i hela friden har bestämt att scrappande kvinnor måste jobba??? Nä, fram för karlar som vill försörja sin familj själv; jag har ju annat att göra!!!Flört

• claudia79
    annika5064 skrev 2007-01-31 20:54:56 följande:
    Vem i hela friden har bestämt att scrappande kvinnor måste jobba??? Nä, fram för karlar som vill försörja sin familj själv; jag har ju annat att göra!!!
    mm inte visste man att en hobby skulle visa sig vara en väl så vettig anledning att gifta sig rikt*fniss* Jag fasar för när jag ska börja jobba om en månadFörvånad
  • Fnyz

meli: jag är i botten östeuropé med allt vad det innebär jag älskar spetsgardiner och "mer ÄR bättre" är min stil, men jag vet inte om mitt hus visar tydligt på min stil eftersom jag för det första har en helsvensk riktigt arisk sambo som gillar vitt, beige och IKEA dessutom så har vi itne inrett så mycket utan satsar all tid och alla pengar på firman just nu....

men ja jag gillar nog samma stil i verkligheten som i scrapvärlden!

• Fnyz
    gulleplutten skrev 2007-01-31 21:03:30 följande:
    hej alla! nån som vet om det finns nån scrapbooktidning man kan prenumerera på?
    japp scrapbooking mm. är en svensk scraptidning men nån annan får ge länken
  • Camasunary

Wow! Jättegrattis Claudia! Snart får du en egen avdelning på SWE... LOn var verkligen vrålläcker!

• Camasunary

Minimalla: Jaaa veeet!! Jag är en så fruktansvärt dålig människa!!! *skäms*

...men kanske går det bättre den här gången!! Nu har jag ju fått sån sprutt på mitt skapande!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket