• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Lilybee

Vad är det för adress till SWE-bloggen? Nyfiken på era LO:s ju... Hur vet jag vilka det är?

• Jen 82
    Blue Vapor skrev 2007-01-31 22:01:03 följande:
    Jen 82 - ja det ska bli jättespännande!! Synd att det är låååååååååååååångt tills vi får veta bara... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Verkligen! Undrar hur många bidrag dom fick in? Gissar att det är MÅNGA om tävlingen var öppen för hela norden!!
  • Tjej 83

vad är det för rek eller rak tråd som ni har pratat om innan? kom på de nu och tänkte kolla men nu hittar jag inte länken. hmm

• Blue Vapor

JEn 82 - haha, ja det är nog ohyggligt många! Känner mig nästan som en BRA människa som inte skickade in Tänk om man nu spart nån stackars människas syn eller nåt!

• Jen 82
    Blue Vapor skrev 2007-01-31 22:11:41 följande:
    JEn 82 - haha, ja det är nog ohyggligt många! Känner mig nästan som en BRA människa som inte skickade in Tänk om man nu spart nån stackars människas syn eller nåt! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Undrar om dom vet vad dom gett sig in på dom i juryn ... Om 100 pers skickat in så är det 700 !! LO's att titta på och sen bestämma vem som är bäst ... Oj oj oj vikket jobb!!

Det var därför jag inte var med, tänkte på allas ögon
  • Camasunary

BV: Blev det några reafynd hos Ma Vincis (eller vad hon hette!!)

• Camasunary

Ja, de har verkligen ett tufft jobb framför sig! Ni är så snälla Jen & BV som tänker på den stackars juryn! Ni kan åka dit och hjälpa dem kanske

• Jen 82
    Camasunary skrev 2007-01-31 22:20:19 följande:
    Ja, de har verkligen ett tufft jobb framför sig! Ni är så snälla Jen & BV som tänker på den stackars juryn! Ni kan åka dit och hjälpa dem kanske
    Hi hi tror nog jag skulle bli alldeles snurrig av o titta på ALLA bídrag Men KUL skulle det vara !
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket