• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    jenn79 skrev 2007-02-02 23:50:01 följande:
    BG serierna är jag kär i ...  Vill ha ALLA!!!!!claudia: När jag har bestält så har jag shoppat för ca 1000 sv kr Och sen tillkommer frakt. Jag har resonerat så här: Bättre en mega beställning sällan därifrån och komplement shoppa från svenska butiker Vågar man beställa så får man ganska mycket mer... Diana J: farlig länk du tipsade om Nu är det ju ÄNNU mer jag hmm, behöver ha Har hunnit göra 1 st dubbel och enkel LO idag Har kört fast lite så jag skitter och gör alla skisser från Scrapbooking mm, riktigt kul att göra lite nytt
    okej jag är en fegis Men nån ggn ska jag våga... får vi se LO:sarna då??Räcka ut tungan
  • Camasunary

C. Va trooooruu??

Däremot har jag, snipp, snipp, klipp, klipp, förvandlats till en grå tant och inte den fräsiga brud jag trodde jag var hos frissan idag!!

• Camasunary

Jag har också beställt för drygt 1000. Det blir väääldigt mycket för pengarna... en hel kartong...

Jag vill/ska? också beställa från da states...

• SandraK

Ojoj, imorgon är det scrapträff, eller ja, det är ju heeela helgen! Nu har jag i alla fall skrivit ut några foton och städat en del här hemma (ska få nattgäst imorgon), men själva packandet får jag nog ta imorgon så jag inte glömmer något väsentligt! Fast skulle jag råka glömma korten får jag väl ta mig hem igen

Ang BG-serierna tycker jag de oftast är kanonfina nu för tiden, men jag har fortfarande lite svårt att använda dem på mina LOs. Fast det gäller ju inte bara BG, jag använder rätt lite mönstrat öht...

• Camasunary

Claudia: Ska du vara med och tävla??

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-02 23:52:45 följande:
    C. Va trooooruu?? Däremot har jag, snipp, snipp, klipp, klipp, förvandlats till en grå tant och inte den fräsiga brud jag trodde jag var hos frissan idag!!
    Ånej var det fel på frisören eller??
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-03 00:00:48 följande:
    Claudia: Ska du vara med och tävla??
    Vadå om?....vem som får betala mest i tullen eller?*fniss*

Scrappefeber tipsade jag om, det var en hel del finfina LO:s me i omgången..Jag tänkte ställa upp i Papirglider.no:s vårutmaning. Jag gillar att ha en återkommande utmaning som det är upplagt. Papprika hade ju det, men efter tre veckor kraschade hela forumet och allt  - och det har inte hämtat sig änLedsen
  • Camasunary

Rynktävlingen så klart!!

Nä, vårutmaningen var det ju jag menade

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket