• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • ScrapAddicted

Snart ska vi iväg och handla mat å så, och gå och äta på Burger King... ville bara kika in här å *vinka* lite :D

• Fnyz
    ScrapAddicted skrev 2007-02-03 16:44:55 följande:
    Snart ska vi iväg och handla mat å så, och gå och äta på Burger King... ville bara kika in här å *vinka* lite :D
    *vink vink*
  • Amelié77
    Altaret

Nu har jag fixat om den här LO´n. Bytte ut fotot mot ett annat.
    Vecka 34+0 - BF 17 mars 2007
  • Sinova

Hej hej slänger in en fråga igen. Om ni scrappar och ger bort i present, kanske bara en eller ett par-tre små (8*) LO:s, hur ger ni bort dem då? Känns ju lite onödigt att köpa ett album. Binder ni ihop dem på nåt sätt eller vad...?

• Minimalla
    2xA skrev 2007-02-03 17:19:11 följande:
    Nu har jag fixat om den här LO´n. Bytte ut fotot mot ett annat.Vecka 34+0 - BF 17 mars 2007
    Tycker det blev superbra. Det passar så himla fint ihop med det mönstrade papret. Snyggt!
  • MAMMSY

CHERI :-O Vad snygga!!!!!!!!!! Måste ha!!!! Nuuuuu

Idag har jag jobbat extra lite på format Sååååå kul *Jag vill oxå äga en scrapaffär*

• MAMMSY
    2xA skrev 2007-02-03 17:19:11 följande:
    Nu har jag fixat om den här LO´n. Bytte ut fotot mot ett annat. Vecka 34+0 - BF 17 mars 2007
    Å vad snyggt med remsorna!!!
  • Sinova

Måste tillägga: 2xA, kollade ditt galleri och tycker verkligen om dina LO:s! Särskilt gravid-Lo:sarna gillade jag. Du har så mycke fina blommor, var får du tag på dom? Jag har inte hittat några blommor alls knappt i butiker som t ex panduro. Köper du på nätet?

• Örnen76

Har varit på en fyratimmars egoshopping i dag. Bla på Format (där jag tydligen träffade MAMMSY ) och på scrapbook etc, där jag "råkade" glömma lite saker efter kursen i onsdags.
    Och sedan i mars drar ju alla mässor i gång!!!! Två i GBG och en i HBG. Det blir ju billigt och bra...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket