• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Blue Vapor

Cheri - Ja jag har ingen koll på digi heller - hatar det nästan *oj så hårt det lät *

Ehm, jag försööööökte lätta upp Valentine-temat lite, min kompis som gjort de där DM-LOsarna inunder där i bloggen, hon vill också avskaffa Hon ska göra i SVART ifall hon deltar! Tyckte jag var en bra idé Och nej(ja), såna mutor(frestelser) går inte(gör det visst det) hem! Ajabajja(Hejja)!

• Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-03 00:48:28 följande:
    Cheri - Ja jag har ingen koll på digi heller - hatar det nästan *oj så hårt det lät *Ehm, jag försööööökte lätta upp Valentine-temat lite, min kompis som gjort de där DM-LOsarna inunder där i bloggen, hon vill också avskaffa Hon ska göra i SVART ifall hon deltar! Tyckte jag var en bra idé Och nej(ja), såna mutor(frestelser) går inte(gör det visst det) hem! Ajabajja(Hejja)! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    HAHA
  • Venezuela

En nattsuddare kikar in så här efter krogbesöket, men här var det tomt... Natti natti då.

• MiaB72
    Cheri: Jättesnygga papper!!!

Är uppe med tuppen idag, ska ju iväg på scrapträff i Borås ska bli sååå kul, min första hoppas att jag får gjort något och inte bara sitter och tjattrar
  • tjenixen

här är jag uppe lååångt före tuppen som varja dagtyp, så är det med morgonpigg son :( Men nu sitter småbarnen och ser på playhouse disney och jag ska städa arbetsbänk och få lite mer ordning på packning mm. Scrappa blir det nog inget i dag heller då jag är ensam med båda de små hela dagen.

• Jo79

Maj gadd vilka snygga papper Cheri!!  Supersnyggt!!

Mamma till KaramEllen
  • Örnen76

God morgon! I dag ska jag till stan (GBG) på pysselshopping

Undrar om ni kan rekommendera en (eller flera) sidor på nätet där man beställer fotoframkallning via deras hemsida och får bilderna hemskickat.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket