• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Blue Vapor

Blev alldeles till mig här.... fniss!

Tänkte bara säga att ....... tävlingen i min blogg nu är ÖPPEN för fajt!!! Nästan alla medel är tillåtna ja, utöver grundkraven då Det kan ju vara så att man tycker att någon behöver lite pris den med......

Kika nu in hos mig på
    www.langsammascrapparen.com

..och TÄVLA!

• kela81

två nya igen Jisses vad jag känner mig produktiv idag Ligger under starka bilder NU kanske jag ska ta och sova snart...så jag orkar gå på bröllopsmässa i morron

• Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-03 00:28:39 följande:
    Cheri MÅNN DJÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! Fa*n va snyggt!!!! Får man köpa??? Schyssta rååååå? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Hihi men det går junte
  • kela81

Cheri-har du gjort papprena Såååå snygga!!! *vill haaaaa* *dregglar lite*

• Cheri

men uuuuuuuuh.. kan inte alla hjärtans dag bara försvinna i år.. Skrikandes

• Cheri
    kela81 skrev 2007-02-03 00:35:35 följande:
    Cheri-har du gjort papprena Såååå snygga!!! *vill haaaaa* *dregglar lite*
    Hehe ja jag har gjort! Tack!
  • Cheri

Bv.. om man gör ett valentines kort till domaren.. får man några pluspoäng då?? *funderar* Oskyldig

• Blue Vapor
    Cheri - joho! Skriv ut dem på färglaser i 8*8 stl eller kanske 6*6?????  Eller så lägger du SJÄLVKLART upp dem i din shop ju! Detta KANSKE kan vara det enda i världen som får mig sugen på digital scrap
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-03 00:38:27 följande:
    Cheri - joho! Skriv ut dem på färglaser i 8*8 stl eller kanske 6*6?????  Eller så lägger du SJÄLVKLART upp dem i din shop ju! Detta KANSKE kan vara det enda i världen som får mig sugen på digital scrap Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Juuuuuuuuuuuuust det.. 8x8 o 6x6 funkar ju!! Har jag ju inte ens tänkt på!

Jodå, dom ligger i shoppen

Fast jag är anti digital scrapping så jag har noll koll på det där, vet inte om det går att använda dom till det Dom får skriva ut dom istället! *s*
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket