• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Blue Vapor
    NyfikenÖrn - det är i stort sett omöjligt(??)  att embossa på mulberry, det pappret är alldeles för poröst och ep:t smälter snabbt in i pappret istället för att stanna ovanpå - men prova en gång vettja! *funderar på om jag någonsin lyckats......Fundersam, äh jag minns faktiskt inte! *
  • tjenixen
    Bejbi78 skrev 2007-02-03 19:18:25 följande:
    Wohoo, vilken ego-boost Äntligen fattade jag mod och knatade iväg till en butik här i byn för att fråga om hon händelsevis kunde vara intresserad av att ha handgjorda kort i sitt sortiment- och det var hon Jag hade med mig två stycken proppfulla lunch pails med "visnings-ex", och vartefter som hon bläddrade så frågade hon med lite halvt skräckfylld röst vad jag tog för dom *s* Hon förstod ju att de inte var "gratis" med tanke på allt arbete som läggs ner på dem.Men- vi gjorde en deal som känns bra för oss båda, så nu ska jag dit på onsdag förmiddag med ett lass, så nu blir det ett par dagar/kvällar av frenetiskt kortmakande för min del.Liiite prestationsångest känner man allt, men framför allt ska det bli KUL!
    härligt, grattis.
  • Camasunary

Oj, va kul Bejbi!! Jag hoppas du får sälja många kort!!

• Örnen76
    Wohoo, vilken ego-boost Äntligen fattade jag mod och knatade iväg till en butik här i byn för att fråga om hon händelsevis kunde vara intresserad av att ha handgjorda kort i sitt sortiment- och det var hon Jag hade med mig två stycken proppfulla lunch pails med "visnings-ex", och vartefter som hon bläddrade så frågade hon med lite halvt skräckfylld röst vad jag tog för dom *s* Hon förstod ju att de inte var "gratis" med tanke på allt arbete som läggs ner på dem.Men- vi gjorde en deal som känns bra för oss båda, så nu ska jag dit på onsdag förmiddag med ett lass, så nu blir det ett par dagar/kvällar av frenetiskt kortmakande för min del.Liiite prestationsångest känner man allt, men framför allt ska det bli KUL!
    GRATTIS!!!!!!!!!
    Vad för sorts affär är det?
  • MAMMSY
    Grattis Bejbi!!!! Vi vill oxå kika på dina kort!
  • Venezuela

Grattis grattis Bejbi! Här har du en till som är nyfiken på dina kort.

Jag bad om råd ang slutfinishen på en rubrik här tidigare i veckan. Vet att ngn skrev att jag kanske skulle ge bokstäverna en kontur och så blev det. Orkar inte läsa tillbaka och se vem jag ska tacka Här är den iaf monterad och klar.

• Cheri

Åååh TACK allihop! Ni e så himla gulliga!! Kyss

Ny LO har jag i mitt galleri...

Ska kika in på era lite senare! Nu är det melodifestivaaaaaaaaaaal

bbl

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket