• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Amelié77

fiskbullen - jag har bl.a. Prima-blommor på mina LO:s, de finns i varje nätbutik. Sen har jag några olika blomstansar som jag brukar stansa ut blommor med ur olika papper. Sen har jag också köpt några olika blommor på Tiimari.

Tänkte lägga in mina tre graviditets LO:s igår också, men datorn kraschade just när jag skulle posta inlägget. Den verkar ha nåt fel... Ska testa igen nu, även om några av er säkert redan sett dem i mitt galleri.

Jag tänkte göra ganska många graviditets-LO:n, en för var 4:e vecka. Så gär är vecka 5-16

Vecka 5-8

Vecka 9-12

Vecka 13-16

Vecka 34+1 - BF 17 mars 2007
  • Asrta1

Hmmm...va lustigt det blev.....

Kolla in www.extrafilm.se du ska ange koden som står i det tidigare inlägget. Jag har beställt därifrån och det har gått otroligt snabbt och fotona har blivit jättefina

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Sol30

2xA: Åhhh, vad snygga lo:s! Den gröna gillar jag mest. Sååå fint upplagd och fina färger! Ok med lite liftning på den kanske?

• InaFia

Gud vad mkt fint ni har lagt in här dem sisita dagarna, har varit inne hos alla (hoppas jag) och kollat men inte skrivit ngt i Gb så det blir ett kollektivt fång .

Cherri Underbara papper

2xA Jätte fina gravid lo´s. Gjorde något liknande när jag va gravid. Det är jätte roligt att ha efteråt.

Mammsy Hur kändes det att jobba på Format då? Du får hojta när det kommer nya lo´s irl där, det är mkt roligare att se dem där. Va där i fredags och handla lite till inbjudningskort till min son 1-års kalas.

Ellioth, min prins
  • Amelié77

Sol30 och InaFia - tack så mycket! Jovisst, lifta på bra
    Jag gillar också den gröna mest

Vecka 34+1 - BF 17 mars 2007
  • Sinova

2xA - tack! Prima-blommor, jag antecknar...
    Ingen som har något smart förslag ang min andra fråga, om när man vil ge bort endast ett par LO.s i present...?

• Sol30

Emmixen: Tyvärr, är inte riktigt min del av landet! Hoppas nån annan har bättre koll!

• Tjej 83

hej
    vem va de som hade gjort en LO när bebisen hade krypit närmare o närmare kameran. eller kanske var på en annan sida jag såg det? , jag fick 4 kort av syrran igår som hon tagit när lillan kröp närmare kameran. ville bara se hur din LO såg ut.. vem det nu va hehe

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket