• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Venezuela

hm, om jag skulle hänga på den där chipsbojkotten tro...

• Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-04 01:02:17 följande:
    eeeeeeeeeeeeeeeen....... en REVOLUTION!! eeeeeeeeeeeeeeen..... en biljett till Scrapeventet!! eeeeeeeeeen.... en..... ett nytt set GLITTER!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Hmm jag har inget set glitter

Vad är en revolution???

Mmhmm.. som om jag någonsin skulle få åka på såna roligheter... *drömmer vidare* Gråter
  • Blue Vapor
    Cheri - jag kommer förbi med min vattenmelon (har ingen pumpa) och hämtar upp dig till eventet!

Revolution - QKs nyaste mackapär, en snygging i svart och silver och som har apstora dies i jättecoola former och alfabet!

Mer glitter åt folket!

Och där går ridån igen, jag måste sova!
    Gonatten! :-+
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-04 01:14:29 följande:
    Cheri - jag kommer förbi med min vattenmelon (har ingen pumpa) och hämtar upp dig till eventet! Revolution - QKs nyaste mackapär, en snygging i svart och silver och som har apstora dies i jättecoola former och alfabet!Mer glitter åt folket!Och där går ridån igen, jag måste sova! Gonatten! :-+ Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    haha håller vi dig vaken hela natten

Sov gott!
  • Camasunary

Nu ramlar snart mitt finger av SÅ mycket har jag skurit! Ont! Men som sagt det blir bra.. det är väl egntligen inte scrap att göra insynsskydd, men det kanske kan passera som altered?

Venezuela: Ska du på da träff?

• Venezuela

Cama: Skär är inte bara ett annat ord för rosa - det är det inledandet ordet i skärmaskin också Yes, jag ska på 12 timmars maran. Visst skulle du iväg? Läste nog det, men glömde svara. Kom igång med en LO under småtimmarna, men John B är envis nu och jag ska strax göra honom till viljes.

• Fnyz

men vad är det häääääääääääääär bara 1 sida att läsa igenom!! måste vara för att det var lördag elle nå

• Örnen76
    Fnyz skrev 2007-02-04 08:19:00 följande:
    men vad är det häääääääääääääär bara 1 sida att läsa igenom!! måste vara för att det var lördag elle nå
    Ja, eller att det var melodifestival. Tänk om man skulle göra ett scrapalbum om schlagerns historia
  • Loppan79

Vart rä det ni brukar rekommendera att man framkallar bilder? Har ju inte haft internet på ett tag och vet inte vart jag ska börja leta

• Asrta1
    Extrafilm har just nu ett erbjudande om att framkalla 30 gratis digitala bilder. Uppge punktse i varukorgen. Portp 34.95 tillkommer. Gäller tom 18 (?) februari.www.extrafilm.se
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket