• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

jaa när hinner man scrappa. o läsa här hehe. att ni orkar va uppe så länge.
    har hittat svart cs så väntar bara på vita blommor som ska komma me posten. sen ska ja göra klart den.

• Loppan79
    Mysanpysan skrev 2007-02-06 12:44:03 följande:
    Hej kikar in till några av er för att titta på era scrapping.Jag antar att det heter Lo:s Vad står det för?Ann-Louis
    Lo= layout
  • Tessegosing

Fnyz och NyfikenÖrn - Okej, låter ju vara en bra mix för ett riktigt bra pris... jag ska inte ha mina stämplar till något speciellt tillfälle så har ingen deadline när dom måste komma... fast tradigt ändå att dom inte kommer när dom ska... Men ja, nu är det bara övertalning sambo som gäller :)

• Nenna 81

Hej!
    har aldrig skrivit här innan, men jag undrar om det är nån som har en bra ide till att göra en lo  som ska heta nyfödd. Det ska bli en doppresent till min systerdotter.
    Hoppas nån av er alla duktiga scrappare har en eller flera ideer att dela med er av.

Mvh:Tina

• Lingonflickan

Tänkte meddela att jag kommer dra ner på min fl-tid. Dvs sluta hänga här så myckret på dagtid och ägna mer tid med mina barn. Läste här på fl om lille Arvid och fick mig en tankeställare om livets sårbarhet. Det innebär att jag fortsättningsvis kanske inte alltid läser ikapp mig och missar kanske att kommentera någons LO. På kvällarna när barnen sover kommer jag vara mer alert.
    kramar på er
    MiS

• Fnyz
    Lingonflickan skrev 2007-02-06 13:31:37 följande:
    Tänkte meddela att jag kommer dra ner på min fl-tid. Dvs sluta hänga här så myckret på dagtid och ägna mer tid med mina barn. Läste här på fl om lille Arvid och fick mig en tankeställare om livets sårbarhet. Det innebär att jag fortsättningsvis kanske inte alltid läser ikapp mig och missar kanske att kommentera någons LO. På kvällarna när barnen sover kommer jag vara mer alert.kramar på er MiS
    tråkigt för oss men jag förstår dig! man ska passa på att umgås med dem, men vem är lille arvid?
  • Pyret78

Jag undrar oxå vem lille Arvid är??

MIS: Ha det så bra dagtid, så syns vi här när det mörknat

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket