• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-06 20:33:40 följande:
    Glöm inte bort Greys Anatomy kl. 21 brudar!!
    Vet ju redan hur det slutar ju!! Jaså...vill du verkligen veta hur det går?!?FörvånadFlörtnono, my lips are sealed

Sol30: Fin ny LO! Gillade också cirklarna

Mystjejen: Krya på dig!

Ingen som vet om det är nån Cybercrop på G - härinom Sverige eller over broad??
  • Cia o krabaten

BV!!!!!!!!!!!!!!

Hoho! Var i träsket är du?!?!?
    Du borde logga på snart
    Det är till Collection jag "designar"
    Och du borde verkligen komma och kolla in utbudet. Då ska jag fixa så att vi får sitta där och scrappa ihop

• Cia o krabaten

Någon frågade om doptavla.
    Jag har två exempel i mitt galleri som jag gjort åt min scrapaffär.

• claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-06 20:52:41 följande:
    Någon frågade om doptavla.Jag har två exempel i mitt galleri som jag gjort åt min scrapaffär.
    åååhh dem var söta* *
    Emmixen skrev 2007-02-06 20:52:12 följande:
    Vad är cybercrop? Dum fråga kanske..www.emmixen.se
    Hmm hur ska man förklara?? Till ex på Scrappiz viker de en helg, där sponsorerna får lägga upp säg 20 olika utmaningar - alla med pris i vinst! Så scrappar man så många man vill kan och hinner under den lördagen och söndagen..Det är SÅ kul och jag vill gärna vara med på nån nuRäcka ut tungan

Är ni föreste tävlingssugna för övrigt så har vi på Papp&Scrap scraplifttävling nu & nästa gång är det nån av mina LO:s som ska liftas Fiiina vinster
  • Tjej 83

claudia va skoj. vill gärna tävla men vågar kanske inte hehe

• Emmixen
    claudia79 skrev 2007-02-06 21:33:55 följande:
    Cia o krabaten skrev 2007-02-06 20:52:41 följande: Någon frågade om doptavla.Jag har två exempel i mitt galleri som jag gjort åt min scrapaffär. åååhh dem var söta** Emmixen skrev 2007-02-06 20:52:12 följande: Vad är cybercrop? Dum fråga kanske..www.emmixen.se Hmm hur ska man förklara?? Till ex på Scrappiz viker de en helg, där sponsorerna får lägga upp säg 20 olika utmaningar - alla med pris i vinst! Så scrappar man så många man vill kan och hinner under den lördagen och söndagen..Det är SÅ kul och jag vill gärna vara med på nån nuÄr ni föreste tävlingssugna för övrigt så har vi på Papp&Scrap scraplifttävling nu & nästa gång är det nån av mina LO:s som ska liftas Fiiina vinster
    Oh, det verkar ju jättekul! Kanske kan vara med på nån sen om jag blir lite duktigare!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket