• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tessegosing

Nehe, blev inget scrappande för mig idag trots allt... ska dock se om jag kan få ihop ett grattis-kort imorgon...

Kanske ingen höjdare att beställa från Magnolia då om folk har problem med leveranser?!

Jätte fina LO:S Marajjah och MamaKajsa

• claudia79

MamaKajsa: Jättefin LO, men om jag skulle lägga till något skulle det vara ett till kort på Georg under "or" men mer nere vid det andra kortet om du förstår vad jag menar.. Nu försvinner korten litegrann, tycker jag. Men va fint att den ska ligga framme vid ett så speciellt tillfälle: hoppas det går bra

• claudia79
    Marajjah skrev 2007-02-06 23:32:21 följande:
    Nya LO:s   Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Wow! Snacka om snygg PP på sol-LO:n Jättefina båda två...

Sitter själv med en LO till en skiss i tidningen..Jag tyckte om de skisserna, jag gillar när de är lite annorlunda former på skisser....som ni sett föresten i veckans scrapträskutmaning
  • kanskesnart

claudia79: Hihi, de e lugnt. Får väl sluta vara så skraj för allt nytt & lära mig hur man monterar Kan väl inte vara allt för svårt!

mammakajsa: Tyckte LO:n blev jättefin. Om jag skulle ha någon synpunkt på den så kanske att "lappen" med texten kunde vara lite större (och själva texten också alltså) så att den kom lite mer i fokus om du förstår vad jag menar. Men den var fin som den är okså

• MamaKajsa

Claudia: ja ett kort till ska jag leta fram. så dikten ska uppåt o ett kort´vara där dikten är på ett ungefär alltså, tycker du?

• Blue Vapor

Claudia o Fnyz an Magnolia...... näe alltså vad ARG jag blir nu!!! Samma scenario varenda gång! Varorna kommer aldrig, kunden får inte tag i dem, de snokar runt i forumen själva och har mage att skriva kommentar, sen går det FORTFARANDE inte att få tag på dem?! Och naturligtvis så darrar alla för att någon höjer rösten mot butiken i forumet. HELT otroligt!

Tessegosing - jag slutade handla där för flera år sedan, kan tyvärr inte med gott samvete rekommendera någon att handla där. Du kan ju kika här www.scrappa.com på de "lovord" som butiken i fråga har fått hittills.....

• kanskesnart
    Marajjah skrev 2007-02-06 23:32:21 följande:
    Nya LO:s   Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Kanonfina! va häftig sol LO:n var.
  • MamaKajsa

kanskesnart....jamen självklart ska den ju vara större. Ser jag helt solklart nu att den bör vara.

Toppen detta att kunna be om några andras infallsvinklar när det är en sån här speciell grej man ska göra....jag är ju så himla mycket nybörjare också (hållit på en vecka lite drygt) så det är så svårt att komma vidare när jag fastnat.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket