MamaKajsa skrev 2007-02-06 23:41:01 följande:
Claudia: ja ett kort till ska jag leta fram. så dikten ska uppåt o ett kort´vara där dikten är på ett ungefär alltså, tycker du?
njae

Ja tänkte nog mer att kortet ska sitta "bakom" dikten och uppåt ungefär som du gjort med det andra stora kortet, som sitter bakom blomman...eventuellt förlänga diktpappret (göra det större) utåt åt sidan till höger..Ja det är ju bara som jag tycker

Marajjah skrev 2007-02-06 23:54:40 följande:
ClaudiaHar jag gjort en PP på sol-lo:n? *fattar naaada*TACK för alla fina kommentarer om den iaf. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Jag tyckte det..*fniss* När man sätter ihop många små pappersbitar till en bild?

BV: YOU got mail!
Jag har nu läst min allra första halva av CK..Vad tycker ni andra om den? Är det den bästa scraptidiningen enligt dig? Jag kan ju säga så här att om jag inte visste att bling, rokoko, ös på så mycket dekos du orkar- LO:s är i ropet, skulle jag tro att hela amerikanska scrapvärlden var storfan av AliE

I princip alla LO:s i detta nummer är stilrena, stilrena, stilrena...Visst det är ju fint också, men hallå?! Inte ens en endaste liten skitig papperskant?

Är jag helt ute och cyklar??