kanskesnart skrev 2007-02-07 00:26:43 följande:
Blue Vapor skrev 2007-02-06 23:58:46 följande: kanskesnart - nejnejnej INTE limma! Du behöver bara trycka fast dem - klart! Sen kan man dra bort dem hur många ggr som helst (kanske inte tre miljoner) Du MÅSTE inte ha ett akrylblock, men de är ju oftast smidigast. Du kan köra med ett tomt cd-fodral också! Själv har jag köpt som små mini-fodral på GRANIT (vet inte vad de är till för egentligen, kanske visitkort??) för en tia styck - de funkar perfekt. ALLT blank-ytat fastnar de på, men ska du ha just det där "se igenom-iga" så måste du ju ha något genomskinligt.............. Min blogg -
langsammascrapparen.blogspot.com/Tack, du e ju en pärla!! Tror jag hajar nu Men.. Om man nu skulle köpa akrylblock till, hur stora är de då? Tänker på om man ska montera ett alfabet så måste man ju ha massa små klossar Eller e jag helt ute & cyklar??Venezuela: Görsnygg!
hihi man får cykla hur mycket man vill

Nej men är det inte så att du monterar ju inte fast dem permanent på klossen, utan du monterar EZ foam på stämpeln, sätter den på klossen, stämplar, tar loss och tar nästa bokstav..Så noga räknat blir det en kloss