• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-07 00:32:45 följande:
    kanskesnart: Clearstamps ska INTE monteras på nåt vis!! De är "kladdiga" i sig och fäster på akrylblocket! Du behöver alltså inte ha en massa akrylblock utan sätter på dem och tar av dem allt eftersom!
    men se vem som har vaknat Somnade du i tv-soffan?*fniss* AHa! jag har inte fattat att de ska direkt på klossen.....
    Marajjah skrev 2007-02-07 00:34:09 följande:
    Blue Vapor skrev 2007-02-07 00:32:57 följande: JA precis Fast utan ez om du köper Clearstamps *lätt lättare lättast* Claudia - Memory Makers har en del tema-nummer som kan vara riktigt bra! Men de vanliga månadsmagasinen är rätt högtravande......... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/Mjoo, märkte det efter det senaste totala FELKÖPET. Aldrig mer en MM månadsutgåva.Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Tack för tipset
    MamaKajsa skrev 2007-02-07 00:34:57 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-07 00:01:41 följande: MamaKajsa skrev 2007-02-06 23:41:01 följande: Claudia: ja ett kort till ska jag leta fram. så dikten ska uppåt o ett kort´vara där dikten är på ett ungefär alltså, tycker du? njae Ja tänkte nog mer att kortet ska sitta "bakom" dikten och uppåt ungefär som du gjort med det andra stora kortet, som sitter bakom blomman...eventuellt förlänga diktpappret (göra det större) utåt åt sidan till höger..Ja det är ju bara som jag tycker Ja det är bara som du tycker......men det är ju inte så himla "bara" det inte.Tack för dina synpunkte.Kanskesnart....tack till dig med.
  • Blue Vapor

Tänk.............................. lilla jag är färdig med min LO Det känns nästan rymdiskt.... Fuglesangiskt...... Christerisch liksom Totally out of space Men jag orkar nog inte scanna den ikväll..... barnet sover och scannern låter och så ska det trixas ihop och grejas..... nä, jag scannar imorrn!

Är rätt himla nöjd maj self if aj mej sej söo!

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-07 00:40:31 följande:
    Nä... nu hade jag bölat klart!
    stackars dig!!Gråter Förlåt jag kanske rev upp något igen.....
    Blue Vapor skrev 2007-02-07 00:41:36 följande:
    Tänk.............................. lilla jag är färdig med min LO Det känns nästan rymdiskt.... Fuglesangiskt...... Christerisch liksom Totally out of space Men jag orkar nog inte scanna den ikväll..... barnet sover och scannern låter och så ska det trixas ihop och grejas..... nä, jag scannar imorrn! Är rätt himla nöjd maj self if aj mej sej söo! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Gudd gal!! Lätz zii tumårråw - pråmiz!
  • claudia79

What?!? Är klockan snart ett?! Vem kom på de tråkiga fenomenet att man måste gå och lägga sig.......jag förstår inte vem mina barn har fått sin "hej jag vägrar  avsluta dagen"-syndrom ifrånFundersam

• Blue Vapor

Aj pråmmiz ånn maj görl paoör! Oh, nu ser jag att jag glömt sätta fast en Really Big Brad ju!!! *en liten ledtråd* Den är röd

*drar igen kakhålet och teckenspråkar GONATT träsket!!*

• Camasunary

Äh, vaddå?! Du har ju haft försprång i bölandet! Du visste ju redan hur det gick

BV: Snart får du byta namn på din blogg! Det börjar ju gå snabbt nu!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket