• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-07 00:49:55 följande:
    Äh, vaddå?! Du har ju haft försprång i bölandet! Du visste ju redan hur det gick BV: Snart får du byta namn på din blogg! Det börjar ju gå snabbt nu!!
    *asg*

jojo men jag grät ikväll ändå, för jag visste ju att alla andra satt & snyfta Så nu är min LO dyngblöt....nä nu börjar ja tramsa igen *nytigt*
  • Venezuela

Cama: Jag var på kursen för att lära mig att leda kursenFlört Anna vill att jag ska hålla i kurser och därför springer jag på så många jag kan nu för att lära mig olika tekniker, maskiner etc. På mina kurser kommer det dock att va förbjudet att be om hjälp med rubriker

• kanskesnart
    Blue Vapor skrev 2007-02-07 00:39:02 följande:
    Kanskesnart - ja, fniss, det där lät väldigt bra tycker jag *köper det* "Du förklarar väldigt pedagogiskt" Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Ja pedagogiskt=lättförstårligt, superbra, fantastiskt

NATTI NATTI ALLA TROLL!
  • roha

Ingen som e vaken??????????

Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
  • Venezuela

Jodå, god morgon god morgon - på språng till jobbet dock....

• InaFia

God morgon. har nu fått gjort 4 lo´s dem sista dagarna men det blir fotografering imon ska snart iväg och jobba några timmar. (Skönt att komma hemifrån lite ibland, är mammaledig)

Ha en trevlig dag, syns ikväll igen// Katharina

Mammas prins Ellioth
  • Coursell

Jag är vaken och bråkar med min kamera. Den vill inte ladda in bilderna i datorn *sur* Vill ju fota och lägga in mina nya Lo´s jag gjort ju

• Cheri

Nån som kollat BG´s galleri?

måste jobba.... bbl

• Skumpis

cheri - adress? Ska jag säga grattis?

annika5064 - Grattis till pub. på Sweblogg Jättefin som vanligt!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket