• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • PsychoBitch

*Puffar för min fråga*

ElinaTristan skrev 2007-02-11 11:03:35 följande:
    Nu ställer jag kanske en korkad fråga, men men.....Använder pennor som det står gift fria på, är det samma som syra fria, vad tror ni??
  • Jo79
    ElinaTristan skrev 2007-02-11 18:40:44 följande:
    *Puffar för min fråga* ElinaTristan skrev 2007-02-11 11:03:35 följande: Nu ställer jag kanske en korkad fråga, men men.....Använder pennor som det står gift fria på, är det samma som syra fria, vad tror ni??
    Ingen aning!Fundersam
    Mamma till KaramEllen
  • Tessegosing

Aaa ångest... idag är min enda ledig kväll, och jag hade tänkt scrapa ett minialbum till min sambo... men har ingen aning om vad jag ska skriva i eller något sådant... något tips??? Eller något annat man kan köra till sin sambo???

• Mystjejen

Elinatristan: Nej jag tror inte det är samma sak! Men jag vat inte säkert...

• Tessegosing

Okej, börjar närma mig... har tre sidor... en låt, en viktiga dagar och en beskrivning... något mer?
    Känns som det bara är jag som bombar

• Mystjejen

Tessegosing:
    Skriv ett skäl på varje sida om varför du älskar honom.
    Eller om ert första möte fram till nu.
    Skrappa "kärlekskuponger", typ, en massage, middag mm.

• Mizty

Oj, oj, oj vilka snygga papper från BG Penga munRäcka ut tungan Måste bara ha!!!

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Emmixen
    Cia o krabaten skrev 2007-02-11 17:53:48 följande:
    Emmixen: Qk skulle ja vänta med ett tag.Annars funkar det nog med Tradera.men än så länge så kan du lätt beställa på Scrapfun bara, eftersom du inte vet om du vill lägga alla pengar på det!Varje alfabet kostar nämligen över 1000:-
    Ok.. Det ska jag göra, jag väntar och funderar lite till tror jag. Men isf hade jag ändå bara tänkt använda det alfabetet man får till den och sen köpa figurer. Men det är ju lätt att säga nu....
  • annika5064
    Emmixen skrev 2007-02-11 20:03:49 följande:
    Cia o krabaten skrev 2007-02-11 17:53:48 följande: Emmixen: Qk skulle ja vänta med ett tag.Annars funkar det nog med Tradera.men än så länge så kan du lätt beställa på Scrapfun bara, eftersom du inte vet om du vill lägga alla pengar på det!Varje alfabet kostar nämligen över 1000:- Ok.. Det ska jag göra, jag väntar och funderar lite till tror jag. Men isf hade jag ändå bara tänkt använda det alfabetet man får till den och sen köpa figurer. Men det är ju lätt att säga nu.... www.emmixen.se
    Man tröttnar på att ha samma font på varje LO...så, scrapfun!
  • Bark

Har aldrig beställt från scrapfun, men skulle gärna vilja. Hur gör ni? Beställer ni flera olika titlar på en gång eller bara en massa bokstäver??

Mamma till Jasmine & Timmie
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket