• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cia o krabaten

MU: Har du sett ngn "in action"?
    Undrar lite om man kan använda spillbitar...
    Är ju otroligt sparsam med papper när jag använder min Qk...
    Och behövs det ett A4 till wishbladen är det ju mindre kul

• Loppan79

Jag har skrivit det förut men gör det igen! Gaaaaaad vad ni skriver!!!! Har inte varit inne sedan i fredags kväll och ni har skrivit 20 sidor Förvånad Orkar inte läsa ifatt ikväll. 

Venezuela - snygg!

• Mizty

Venezuela - Gööööörsnygg! Gillar oxå swirlen Kanon....

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Cia o krabaten

Loppan: Äh, det är väl inget

Hänger i en tråd där det händer 20 sidor fram till lunch!!!
    Där gäller det att kika in MINST 2ggr/dag för att ha en chans.
    Glöm att vara borta en helg

• Loppan79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-11 21:58:25 följande:
    Loppan: Äh, det är väl inget Hänger i en tråd där det händer 20 sidor fram till lunch!!! Där gäller det att kika in MINST 2ggr/dag för att ha en chans.Glöm att vara borta en helg
    Inte meningen att gnälla. Jag gillar ju egentligen att det skrivs mycket men så brukar jag ju inte vara häriftån så länge heller
  • Emmixen
    Cia o krabaten skrev 2007-02-11 21:58:25 följande:
    Loppan: Äh, det är väl inget Hänger i en tråd där det händer 20 sidor fram till lunch!!! Där gäller det att kika in MINST 2ggr/dag för att ha en chans.Glöm att vara borta en helg
    Undra vilken tråd som är så populär?!
  • Tjej 83

vill med ha en sån robocraft- kanske ska säga det till sambon som köpt saker till sej. hmm min tur o få nu kanske? hihi

venezuela, jättefin.

ingens om använt sej av de bubbelbitar som finns?

• Venezuela

Åh, va glad jag blir för era goa kommentarer. Tack tack! Fick pappret av min DT mamma i förra veckan och kände direkt att det skulle passa till de där kläderna jag hade på mig på det där kortet.

Swirlen har jag ritat av från en riktig chipboard från Fancy Pants. Tyckte det blev för mkt att ha cipboard i både den och rubriken, så det fick bli lite prickat bling bling istället.

• Skumpis

Någon som har länk till bling bling?

Och jag måste börja skriva inköpslita till mässan. Swirls måsta jag ha!!! Japp, jag är väl inte den snabbaste inom scrapmodet direkt Något mer ni köpt det senaste som man absolut inte kan leva utan???

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket