• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Venezuela

BV: Jag kan också tycka att min QK är lite futtig om man jmf med Bosse eller Revolution, buhuhu...

Idag har jag gjort om en LO på mig själv som jag gjorde min första scrapvecka. Ska försöka hålla tassarna borta från de andra två. De har väl ett visst sentimenalt värde så småningomFlört

• Blue Vapor

Cia - japp visst kan man sälja! Meeeeeeeeeeen..... då har jag ju ingen..... eller, det är kanske så att jag gärna har bådeoch Fniss...

Venezuela - snyggt!!

• Cia o krabaten

V: Snygg! Har du ritat swirlen själv?

• Skumpis

venezuela - Stilren och snygg! Är det egengjord swirl?

• Bark

Venezuela:

Vad snygg den var!!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • malin ulrika

Johanna 79,
    (angående robocraft och wishblade), jag har inte läst på på sistone, men som jag kommer ihåg så kan man använda vad som helst. Man måste bara "markera" på nått sätt var den ska klippa. vet inte exakt hur man gör det. Men tror att man alltså kan använda vilka typsnitt som helst, som man kan ladda ner från internet. En scrappares dröm, med andra ord...

• malin ulrika

Venezuela,
    ja den var verkligen läcker, vilket passande papper till fotona!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket