• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Mizty

Vill oxå ha tag i fina swirls någonstans! Har letat & letat men hittar inga Gråter Någon som har något tips?

Skumpis - Ska du gå i Gbg?

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty

Jajje Ska du gå på båda? Jag har svårt att bestämma mig... Slutar säkert med att jag går på båda till slut!

• Skumpis

Jag går definitivt till den på stora mässan. Antagligen till den på arken också. Hur kan man låta bli liksom

*läser din fotnot och lägger ihop ett + ett i utmaningsväg* Fiiiiin

• Johanna 79

Mizty och Skumpis: Jag ska på mässan som är sista helgen i Mars i Gbg. Jag hoppas att det är något att ha. Har bokat in mig och familjen hos min brorsa och hans familj i Kungälv. Jag bor nämligen själv på Ostkusten!

• malin ulrika

Cia och Krabaten,
    jag läste på rätt mycket för ett halvår sedan kanske (sökte på internet och hamnade på forum liknande detta där de diskuterade apparaterna), det blir tydligen en hel del spill faktiskt.
    Jag har INTE sett en in action, skulle gärna göra det, det är ju trots allt en hel del pengar...
    Man kan ju iofs spara spillet och använda det till annat sedan, själv liksom...

• Mizty

Har jag ju inte tänkt på Generad Ja, ja.... Tack i alla fall

• Skumpis

Johanna - Jag antar att det är den största mässan så det är nog ett bra val! Vi kanske ses

• Jen 82

Man undrar ju om man inte skulle kunna få en visning av craft robbon om man frågar på papprika, man vill ju gärna veta vad man köper för så mycke pengar

• Mizty
    Johanna 79 skrev 2007-02-11 22:25:48 följande:
    Mizty och Skumpis: Jag ska på mässan som är sista helgen i Mars i Gbg. Jag hoppas att det är något att ha. Har bokat in mig och familjen hos min brorsa och hans familj i Kungälv. Jag bor nämligen själv på Ostkusten!
    Kul!! Ja, vi kanske ses
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket