• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Marajjah

Ååå, om du ska jobba så får man ju fina erbjudanden!

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah

Klart jag presenterar mig om jag kommer. Hur har det förresten gått med paketet?

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • MAMMSY
    Marajjah skrev 2007-02-11 23:10:01 följande:
    Klart jag presenterar mig om jag kommer. Hur har det förresten gått med paketet? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    lagt på lådan idag
  • mama77

ÅÅÅ ja kommer på svenskamässan-Göteborg..Kortmakarens mässa.

Ska bli kul å träffa flera av er rara familjelivsscrapvänner -härligt ord

070707-vår lilla böna växer och frodas. Mama till Leon -01-
  • Tessegosing

MAMMSY

Kan man använda fonterna som finns i words eller måste man ladda hem dom från deras hemsida också?

• Johanna 79

Nähe, nu ska jag försöka att ta mig till sängen! Ska till stan med grabbarna mina imorgon och leta efter vit sakura penna, soufflé! Spännande och se om jag lyckas hitta någon

MAMMSY: Men visst kopplar men den till datan precis som craft robo?

• Blue Vapor
    MalinUlrika - jag har också en sån från Bohemia kom jag på.... fast jag har som en prinsesskrona. Men den är just halvt utstansad .... har inte funderat förut på hur man gör med just dem. Vanliga overlays är ju inte så knepigt

Gluerunner - jag har Pritt, den är helt suverän. Klarar inte av dåliga eller krångliga lim....

Skumpis - jag vet att det står en hel spalt i senaste numret om det där med prenumerationerna som behövde förlängas NU för att fortsätta! Men det såg ut att vara ordinarie priser då.
  • scrapparlotta

Skulle vilja ha hjälp av er tjejer.

Har lagt ut en bild i min blogg där Tindra sitter och spelar piano. Jag ska scrappa denna bild, men behöver lite hjälp med rubriken. Har suttit och tänkt men kommer inte på nåt bra.

Om ni har lust, kika in och titta och kom med ett (eller flera) rubrik-förslag.

www.lottasscrapp.blogg.se

• kanskesnart

Var det papp och scrapp som hade fått in ny BG papprena? (eller var det bara något som var på "G"?). Ursäkta mitt dåliga minne, har läst ikapp så många sidor att man blir helt sinnesförvirrad

Venezuela: Jättefin!!

• malin ulrika

Kickan,
    vilken jättesöt bild!
    Vet inte vad man ska skriva på den dock...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket