• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    kanskesnart skrev 2007-02-12 00:02:24 följande:
    Var det papp och scrapp som hade fått in ny BG papprena? (eller var det bara något som var på "G"?). Ursäkta mitt dåliga minne, har läst ikapp så många sidor att man blir helt sinnesförvirradVenezuela: Jättefin!!
    Det står under rubriken "På G".....jag vet inte riktigt vad det innebär om jag ska vara ärlig
  • kanskesnart

Clauda:Tack för svaret. Hmm, var inne och kikade och de står ju som sagt under på "G". Men de står ju att det finns i lager, så de borde ju vara så att man kan köpa dem redan nu då?? Elle? Jag fattar inte allsFundersam

• kanskesnart

Vill ha dom nu juuuuu *tjurar* Inte för att man scrappar nåt nu för tiden men de e ju kul o shoppa

• kanskesnart

Får la skicka ett mail till dom då o fråga hur det ligger till egentligen. Nä nu ska ja inte ta upp mer plats härGenerad

Godnatt på er!

• Mizty

Här är mitt senaste alster

Vårt album

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty

Glömde skriva... Risa & rosa gärna

Åhhh Mammsy ska du jobba på mässan!!! Vad roligt! Då ska jag ju givetvis hälsa

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mystjejen

Godmorgon!

Mitzy: Jättesnygg LO!!

Ang scraptidningen så ska man förnya sin prenumeration saenast mars så man inte missar något nummer.

Och ang overlays, jag har gjort en på min senaste, jag satte fast den med gluedots.
    www.frusigoldson.blogspot.com

Ha en bra dag!

• Jo79

Å Grattis MAMMSY till publiceringen på SWEbloggen!!

Mamma till KaramEllen
  • Loppan79

Grattis Mammsy. Superfin lo på swebloggen

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket