Förr oss som är fast i Scrapträsket
Cheri, vad fin!
Mycket jobb på den!
Cheri, vad fin!
Mycket jobb på den!
3 nya singlar plus en dubbel i galleriet! Produktiv helg.
Coursell,
tack ska du ha!
Jo, jag ÄLSKAR att köpa dekos, men har himla svårt för att använda dem... Ofta tycker jag "less is more", även fast andra lyckas göra jättefina saker som är "all dressed" med mycket på.
Fniss, om jag nånsin vinner en utmaning kanske det blir min utmaning "använd minst 50 dekos..."
Jo79,
ja visst säger de många söta saker, de små liven!
Skriv ner dem! Det är jättekul att ha sedan!
Sol30,
jag använder akrylfärg.
Favoritbutik på nätet:
Nästa inköp blir: Gluedots, svart CS, ny glueunner, BG bokstäver av nån sort, transparenta Bitty Beads (om jag nånsin får tag i dem!), vit sakura penna (som Camasunary ska fixa åt mej!)
Favoritdeko just nu: Blommor och chipboard-swirls!
Används aldrig på LOs: Man ska aldrig säga aldrig...
Less- or more-LOs: Definitivt less. Jag har MASSSOR av saker liggande men vet aldrig var jag ska sätta dem... Jobbar verkligen på att använda MER. (Se min utmaning!
)
Antal LOs i månaden: Allt mellan 0 till 10
Antal LOs totalt: ca 285, fast då kan man räkna bort kanske 100 av dem skulle jag aldrig vilja visa up för nån, från i början när jag skrappade och inte visste att det fanns en massa "tillbehör" och ideer på nätet etc. Plus ca 150 digitala 8 x 8.
Tid för en LO: mellan en halv timme till ett par timmar, men sällan i ett sträck.
Jag har hört av någon att de inte ALLTID är syrafria.
Jag gjorde många av mina första på dessa, vet inte om de är syrafria. Ibland är de tydligen inte det. Står det nått på albumet? Annars brukar jag ha dem mellan två sidor, för lite extra stadga.
kanskesnart,
men VAD gör du uppe så sent!
Jag har varit ledig idag, så hunnit med att göra två till nästan klara! Lägger upp dem senare, inget särksilt med dem, jag är inte den som är inne på de senaste trenderna precis.
Har precis "upptäckt" primablommor.
Var köper ni bling nånstans, och hur använder ni det? Ni som har LOs med bling, säg till, jag vill in och kolla!!! Och det där med flock, har nån gjort nått med det?
Tips på trevliga pappers saker:
www.blumchen.com/dresden_trims_shop
Vet dock inte omm de är syrafria...
Men mycket fint har de.
En ny, simpel, i galleriet.
Gjorde av med lite dekos på den i alla fall...
Sol30,
så SÖT!