• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Mizty
    malin ulrika skrev 2007-02-14 20:27:06 följande:
    Mizty,jättefin, nej jag räknade till 27 eller så på den där, så 40 blir ingen match för dej!
    Tack! Det är 32 t.o.m Nä, tror inte det blir så svårt med några till
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Marajjah
    Coursell skrev 2007-02-14 20:31:17 följande:
    Marajjah: Oj, vilken organisation! Åh va grejer....där skulle jag vilja sitta
    Mmm, men då är det nystädat. Så där ser det inte ut annars.
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • malin ulrika

Marajjah,
    åh vilken fin hörna!

Vad skulle ni göra om ni hade några tusen över som ni kunde lägga på scrap:
    1) Köpa scrap-saker för pengarna
    2) Köpa en craftrobo eller wishblade (sån där manick som kan klippa ut saker)
    3) Köpa särskilda "scraphyllor" med massor av små fack och tunna tunna lådor för olika papper?

• Mizty

Marajjah - Sotis igen Vill ju oxå ha....

Coursell skrev 2007-02-14 20:28:58 följande:
    Så fin Mizty. Väntar på den dagen mina alster har den där kvaliten ....jobba, jobba...
    Tack! Ja, kvalite å kvalite... Men jag blev ganska nöjd med den...
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Skumpis

Mååååste ni visa era scraphörnor hela tiden???????? *tar på mig mörka solglasögon och låtsas som att jag inte ens vil ha någon hörna*

• MamaKajsa

tack alla ni som kommenterade min LO Blir så glad. Jag tror att jag långsamt, långsamt börjar hitta min "stil", inser att jag är fasligt förtjust i runda saker På fredag ska vi vin-scrappa, när vi fyra som ska träffas började prata om vad vi skulle ha med oss o dricka upptäckte vi att det var en heeel del. haha kan ju bli hur spännande som helst.

• Coursell

Hur ska det gå? Jag har lovat stänga av datorn ikväll och dessutom inte ägna mig åt scrapping utan åt karln
    Det ÄR ju Alla hjärtans dag

• kanskesnart
    malin ulrika skrev 2007-02-14 19:53:04 följande:
    Kanskesnart,fniss, ja det låter som jag bakslugt försöker lura in dej i mitt galleri... Men det var inte meningen, men jag har en del olika exempel där på vad man kan göra.Trevlig kväll!
    Hihi, nä då, det är bara bra att du visar exempel (lättare & förstå då).
  • Skumpis

MamaKajsa - Åh, vinscrappa låter kul, det har jag aldrig gjort!

Mammsy - När ska vi vinscrappa?

Coursell - Sambon sa just att han hade dåligt samvete för att han spelar poker på AllaHjärtansDag. Vinner du är du förlåten sa jag

• Tjej 83

malinulrika.
    då hade ja köpt en craftrobo.

va fina scraphörn ni har. ja kan fota min byrå låda får ni se haha.. nää

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket