• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

inte vart inne på ett tag så att de va några frågor upp hmm svara på dem kanske

Favoritbutik på nätet: ALdrig beställt något från en nätbutik (har ju magnolia i stan så behövs inte) men...
    Nästa inköp blir: eftersom de inte har allt som ja vill ha, i färger o så, så kanske ja ska ta o beställa? men får kolla upp vilka som har vad.
    Favoritdeko just nu: gillar brads, har fina matallic,
    Används aldrig på LOs: stämplar, inte gjort de nångång,,
    Less- or more-LOs: blandat beror helt på.
    Antal LOs i månaden: typ 1-2 om ja hinner.
    Antal LOs totalt: oj har inte räknat men de ska la va mellan 10-15 st bara
    Tid för en LO: oj de kan ta tid, beror på tiden, om jag hinner mn försöker göra lit epå en LO varje kväll.

• Coursell

Vad är det för något man använder för att färga kanerna på papprena?

• Fnyz
    Coursell skrev 2007-02-14 14:31:13 följande:
    Vad är det för något man använder för att färga kanerna på papprena?
    fluid chalk
  • Fnyz
    Sol30 skrev 2007-02-14 14:48:50 följande:
    Har gjort en till lo nu. Finns i mitt galleri. Den förra tyckte jag var för rörig, så nu blev denna vääääldigt enkel. Så jag vet inte om det är riktigt färdig....Förslag mottages gärna. www.familjeliv.se/krypin/sol30/galleri.php
    jag tyckte den var fin som den var, även fast jag är en som scrappar "desto mer desto bättre" så gillar jag enkla LO:s åxå å den här tyckte jag var  aldeles perfekt, ibland behövs inte så mycket, å ibland så ska man absolut inte ha nå mycket för fotot ska komma till sin rätt
  • Fnyz

nu har jag laddat upp några av de LO:s som ajg senaste veckan har scrapapt till pappa och hans frus 50års album

den sista är på mig nytaget foto efter att jag var till frisören

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket