• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Venezuela

Johanna79: Vet inte vad M har för tidskriftssamlare, men jag har två st som jag köpt hos Annas Scrapbooking och de är för 12*12. Karen Foster är tillverkare och de står på dom att de rymmer 250 cs eller 500 mönstrade.

• scrapparlotta

Jaha, då har jag lagt en beställning hos scrapaddicted. Var ju tvungen att köpa dom där läckra papprerna från Rouge de Garance. Emmixens fel.....du får inte visa upp sånt här.... hehe

Min sambo kommer att flytta snart om jag inte slutar handla....

• malin ulrika

Johanna 79,
    det var ett tag sen jag byggde upp ett "lager". Laddade ner för fulla muggar, men det var mest när jag gjorde mycekt digiscrap.
    Kommer inte ihåg var jag fick det mesta ifrån. Köpte till och med en del.

Ska kolla upp och återkommer.

Om du vill ha skickar jag gärna en skiva med "bakgrundspapper", har du DVD ROM läsare? De är rätt stora så man får inte plats med mycket på en CD...

Ska försöka komma ihåg var jag laddade ner också, man kan surfa runt och hitta MASSOR...

• Venezuela

Btw, Anna berättade att ngn lagt en beställning idag på papper för över 1000 kr. Kanske nån från träsket som känner sig skyldig....?

• Camasunary

Kikkan: Ja, han blir nog så illa tvungen, för han får väl snart inte plats??

• malin ulrika

Nu avviker jag ett tag, ska skrappa en sida om sonen och hans små "ponies" han fick i julklapp, han är så söt med dem!!
    När man har två pojkar får man passa på när man har nått "gulligt" så man kan använda rosa och gulliga papper...

• Johanna 79
    Malin ulrika: Ja om du inte kommer på var du laddat ifrån så skulle du absolut kunna få skcika mig en DVD. Jag har DVD läsare
  • malin ulrika

Johanna 79
    Inga problem!
    Skicka adressen i min inbox så kommer en DVD så småningom!

• Camasunary

Skumpis: Ja, vad ska man göra med alla "gamla" papper.. har också en hög dåligt samvete som ligger och är jobbig!!

Ändå kan jag inte låta bli att åka och köpa 30 st nya BG... Nu jäklar måste scrappas så inte gamla-papper-högen fylls på!! Jag har inte fattat att det bara är att åka (typ 10 minuter) och köpa när jag behöver.. jag MÅSTE ha dem hemma.. var nog en hamster i mitt förra liv...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket