• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jen 82

Malin Ulrika: JAg skulle nog köpt förvaring, som den tråkiga ordningsmänniksa jag är

Emmixen: Vikka fina papper! Me loves  Garance papprena!

Appropå papper- Var inne på scrapoteket och suktade nya BG. Vill ju ha alla tre egentligen så jag kan inte bestämma mig . Att köpa BG papper för 600:- är inte så jätteaktuellt nu

• Lingonflickan

Hej alla. tittar in men läser inte tillbaka, det är ju mil av inlägg. Min 30-årspresent var en succé. Nu har jag någon att scrappa ihop med. Hehe! Ku att dra ner nån annan i träsket. *S*

• malin ulrika

mamma i småland,
    fniss, ja visst är det kul när man får med nån ny!!

Apropå vinskrapp, som det var tal om här tidigare, jag har "vinskrappat" alldeles själv, inte lika kul förvisso som med nån annan, men man får ibland lite "ny" inspiration! Lite mindre hämmad kanske!

• Venezuela

Nyss hemkommen från en inspirationskväll med Dt teamet hos Annas Scrapbooking. Vi hade en tjej där som sålde fiskars och zig produkter. Fick prova på brushables pennor och jösses vad mkt käckt man kunde få till med dom, utan att kunna ritaFlört 
    Vi fick också plocka papper från BG till den här månadens LO´s - jag tog från stella ruby och scarlett letter, mums!

BV: Va kul att hamna på din blog, tack tack!

Nu ska jag läsa tillbaks vad som skrivits och lagts ut under dagen. Inte lätt att hänga med när man jobbar mer än heltid...

• MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2007-02-14 21:28:06 följande:
    Emmixen - åh vilka fina papper!! Gillar nog särskilt det som hade rosa? swirls i hörnen, och det där svarta Garance-pappret! Jättefina foamisar också, har inte sett förr!  Så kan du ju hojta här i tråden när du fått in snitsen på din sån edge scraper tror det är fler än jag här som inte riktigt har rätta knycket på den! Härligt med shopping!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Yessssssss move here fast!!!
  • Johanna 79
    Malin ulrika: Jag hade klart köpt en craft robo! Ingen tvekan...
    Måste hitta någon bra sida där man kan hämta hem mönstade papper. Har du någon bra?
  • Emmixen

Ja, dom Garance-papperna packade hon upp när vi kom, pappa och Daniel var otåliga så jag valde ett snabbt för att sen gå till kassan och sen åka till sjukhuset igen. Men jag håller med - dom är jättefina!

• Lingonflickan
    Venezuela: har oxå varit på sån där kurs med Fiskars. Visst är det häftigt! Särskilt dessa brushables. Bra för mig som inte är så bra på att doodla.
  • Johanna 79
    Marajjah: Härlig scrap. hörna! Såg din dokument samlare med alla papper? Är det 12*12" papper där i? Vart har du köpt den. Tycker att alla jag ser bara är för A4 papper?

Till alla dagens snygga Lo:s!
  • Venezuela

Emmixen: WOW, vilka snygga papper - vill ha vill ha!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket