• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Marajjah
    kikkan skrev 2007-02-14 22:12:46 följande:
    Jaha, då har jag lagt en beställning hos scrapaddicted. Var ju tvungen att köpa dom där läckra papprerna från Rouge de Garance. Emmixens fel.....du får inte visa upp sånt här....heheMin sambo kommer att flytta snart om jag inte slutar handla....
    Jag har också handlat från Scrapaddicted. Skyller allt på Emmixen. Blev lite mer också å mest en massa svart-vita papper. Meeee lööööööööööööv!
    Johanna 79 skrev 2007-02-14 22:01:19 följande:
    Marajjah: Härlig scrap. hörna! Såg din dokument samlare med alla papper? Är det 12*12" papper där i? Vart har du köpt den. Tycker att alla jag ser bara är för A4 papper? Till alla dagens snygga Lo:s!
    Det är en mappvagn från IKEA. Papperen sticker upp en aning och egentligen ryms bara A4, om man nu vill ha dem nere i mapparna. Jag tycker det är bra att de sticker upp lite så att jag kan ha lite koll på vad jag har och inte. En sån här är det: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15600&catalogId=10103&storeId=2&langId=-11&parentCats=15600*15774*15781&categoryId=16473&productId=14538&chosenPartNumber=60062702 och till den kan man sen köpa mappar, tror det är 10 för 99:-. Å jag är superdupernöjd med den!
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • malin ulrika

Camasunary, hm, jag har också en massa papper som ligger... Typ 5 decimeter om jag lägger allt på hög... Men det mesta är såna där billiga papper i storpack där bara typ hälften egentligen är sånt man vill ha. Men det känns onekligen lite svårmotiverat att köpa mera. Tur jag har dem i garderoben så maken inte vet vad jag har på lager...

• Camasunary

Hörrni! Jag har en utmaning åt er på SWEscrap! Get over there and get inspired
    Hoppas jag Generad 

• Marajjah

Ähhh, den heter Summera mappvagn och finns under arbetsplatsförvaring/mobila hurtsar, om du vill se den.

• Marajjah
    venezuela skrev 2007-02-14 22:15:42 följande:
    Btw, Anna berättade att ngn lagt en beställning idag på papper för över 1000 kr. Kanske nån från träsket som känner sig skyldig....?
    är det www.annasscrapbooking.se oder? *ler oskyldigt*
  • Camasunary

mu: Oj oj oj!! Det kan man verkligen kalla hög! Får du plats med något mer i din garderob

• Johanna 79
    Marajjah: Det är bl.a den jag tittat på. Då kanske man ändå skulle slå till på en sådan Om du känner dig nöjd. Får bli nästa gång jag är på något IKEA.
  • Blue Vapor
    Marajjah - den vagnen har jag också! Den är jättebra!! Men jag har den till alla a4 istället Och en himla massa stickers-alfabet och annat papper och ett gäng punchar  Proppfull är den minsann!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket