• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • malin ulrika

Blue Vapor,
    tack så mycket,
    vet du möjligen vilken sajt man får tag i dem på?

• Venezuela

Marrajah: Jepp, det var en e-order. Är det du som varit i fartenFörvånad?

• Marajjah
    venezuela skrev 2007-02-14 23:29:11 följande:
    Marrajah: Jepp, det var en e-order. Är det du som varit i farten?
    Näe, jag sa ju att jag var oskyldig!
    Blue Vapor skrev 2007-02-14 23:26:57 följande:
    Marajjah - nähäääää... så synd! Ja jag har haft min längre....Malinulrika - nu vet jag ju inte riktigt hur pass gulligt du tycker dessa är, men kolla efter de här:CurlZ MTkissmekissmekissmeBlack Boys on Mopeds (jamen den heter verkligen så!!)Fontdinerdotcom Loungy Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Me like!
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Camasunary

BV: Jag är nyfiken på de där megastämplarna (är det stämplar??) längst upp till höger!!

• Camasunary

... alltså i hyllan ovanför ditt skrivbord

• Blue Vapor
    Cama - *fniss* Du simmar ur bild

Ja det är bakgrundsstämplar mucho biggo Nu vet jag inte i vilken ordning de står just på bilden, men.... ehm...tja EN av dem har jag köpt för dyra pengar från Stampin´up i allefall! Den gillar vi..... har använt en del av den på min illgröna gravidboks-sida i galleriet! Såna hardcore-swirls

Den ska man nog ta neeeeer ja........ hehe  *finurlar OM lo:n igen..... suck*

• Blue Vapor

Har förresten just lagt en länk till en riktigt pluttenuttig allahjärtansdag- font i min blogg! FAttar inte att jag inte tänkt på det LIIITE tidigare!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket