• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Venezuela

MU: Åh, tack o tack! Hittade dit via den sökväg du uppgav och klistrade in den uppackade filen där och nu är jag in looooooooooooooooove Oiiii, nu har jag hittat ngt nytt att roa mig med. Synd bara att min skrivare vägrar acceptera min nya fotopatron = fungerar inte alls!

• Blue Vapor
    Venezuela - prova att bara copy-pastea den från där du har den till "windows" och sen mappen "fonts" ! Brukar funka att bara släppa den där, var som helst!

Claudia- haha, nu förlorade jag mig i en massa gama kort som jag glömt att jag gjort! Men så kom jag på att ALLA måste resize:as för att kunna läggas upp här... pallar verkligen inte det NU Jag kan ta några......... få...
  • claudia79

Marajjah: Men två hundra får du ju iaf.....ca tjugo papper för om vi borträknar frakten Det är ju inte fy skam!

• Venezuela

Aaah, varför ska tiden gå så fort?? Jag är jättesugen på att sätta igång med nån LO med mina nya BG papper, men börjar jag kan jag inte sluta och det är nog bara önsketänkande att tro att ngn ska ringa till morgonen och säga att jag får sovmorgonFlört

• claudia79

BV: jamen va skoj! Det måste vara som att sortera bland gamla brev eller nåt, man fastnar och läser istället, så hinner man inte städa klart utan får skyffla inn det igen och ta det en annan ggn
    Men hojta du sen

Ang mystjejens inlägg om Jenni bowlin (kom jag på nu!:-O) så tycker jag hon verkar ha väldigt fina månadspaket! Först tyckte jag 30 dollar lät dyrt, men sen tittade jag lite noggrannare på bilderna och man verkar ju få mycket för pengarna!

• Venezuela

Hm, min nya kärlek hamnade snabbt i onåd hos mig... Klarar han, oj Susie är ju en HON, inte å, ä och ö?

• Johanna 79

Oj, oj jag fastnade också i detta fonts träsk!!! Vad kul och vad mycket fina!!!!!!!!! Jätte smidigt att hämta hem!

• kanskesnart

Helluuu.. E det nån som kommer ihåg hur det funkar me betalningen ho SA? Ska man betala direkt efter första automatiska orderbekräftelsen eller vänta på en personlig? Kommer inte ihåg hur de va & det var ju inte länge sen ja beställde där ju Kan man bli dement vid 26??

Venezuela: Här är en till som börjat hämta hem fonter som en galning! Får nog köra dataskrivet i fortsättningen, för min handstil har blivit gräslig (men det kanske hör ihop med demensen

• Marajjah
    venezuela skrev 2007-02-15 00:24:09 följande:
    Hm, min nya kärlek hamnade snabbt i onåd hos mig... Klarar han, oj Susie är ju en HON, inte å, ä och ö?
    Näe, men du kan ju skriva a och o å sen kluttra dit prickar. *tips från coachen*
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket