Meli skrev 2007-02-18 21:13:35 följande:
FnyzDu är en sån snabbscrappare och får det ändå så himla smyggt. Hur GÖR du? Har du en bild färdig iu huvudet hur det ska se ut, eller? Lite tips, för jag skulle behöva snabba p och komma ifatt lite

ååå tack dig som ajg sett upp till sen jag började! när jag scrappar så har jag inte nån bild från början men först väljer jag foto (oftast) å oftast känner jag på engång vilka papper jag vill använda till eller så bläddrar jag i min väska å plockar ut alla som passar å så där och när jag väl har kort/papper och nån eventuell skiss eller tävling eller lift som passar till DÅ får jag en bild i huvudet hur jag vill ha det å sen flyter händerna p¨å över allt material, ibland kan jag komma på mig själv med att inte veta vad jag gör eftersom ajg inte tänker utan bara gör på känsla.
de gånger jag INTE blir nöjd med en LO det är oftast när det har varit krystat och jag inte fått nån självklar bild och det inte har flödat alls så dem LO:s som tar längst tid kan oftast bli dem som jag blir minst nöjd med, det kan åxå ha att göra med att man hinner tröttna på dem när man hållerpå för länge