• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Coursell

Funkade inte

Klicka fram arbetsplats, skrivbordstillbehör. Där finns summera mappvagn, ser ut som en konstig stålställning bara. På samma sida finns tillhörande mappar.

• kanskesnart
    Coursell skrev 2007-02-20 11:37:33 följande:
    Funkade inte Klicka fram arbetsplats, skrivbordstillbehör. Där finns summera mappvagn, ser ut som en konstig stålställning bara. På samma sida finns tillhörande mappar.
    Tack Ska kika in igen & se om jag hittar den.
  • kanskesnart

Yes, nu hitta jag den Men däremot hittar jag inte mapparna som ska va tillGenerad Men de borde ju finnas iallafall när vagnen gör det.

• Coursell

När jag fick upp sidan så var vagnen överst och mapparna på samma sida. Sök annars på produktnamnet summera då. För mapparna hette också så. 16st för 98 om jag minns rätt.

• kanskesnart

Ja jag sökte på dom och hittade dem då. Fanns inte med på samma sida, men det beror kanske på vilket varuhus man väljer. Tack så jättemycke

• älvanpurjo

en sån där mappvagn på ikea..
    stickerp apprena upp ur den då????
    har en grabbson gilalr att sno mina papper.

• Emmixen

Hej allihopa, nu är jag vaken igen. Blev inget scrappande igår heller, men när jag städade i mitt rum hittade jag en massa bortglömda papper, pärlor, spets, band, dekos, massor!!! För en gångs skull var det lite kul att rensa

älvanpurjo skrev 2007-02-20 12:01:09 följande:
    en sån där mappvagn på ikea..stickerp apprena upp ur den då????har en grabbson gilalr att sno mina papper.
    Eftersom dom är 30,5 * 30,5 gör dom ju det, ja..
  • Cia o krabaten

tack för erbjudanden om hjälp.
    Ska se om jag fixar det med Fnyz förklaring, annars återkommer jag

• Cia o krabaten

Jucta ja, Cheri:
    Jag är expert på att få ut max antal bokstäver av minimala spillbitar

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket