• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Mystjejen

Cama: Det borde gå...vet inte... Men det kan nog bli snyggt...måste prova...

• Skumpis

Åh, jag vill ha paljetter

Em - Fina LOs! Gillar den andra bäst där du samlat fotona! Fast båda var fina

• Mystjejen

Åh! Jag vill scrappa! Men min kära dotter vägrar sova! Hon har varit uppe till 2300 minst i två kvällar i rad nu... Just nu leker vi hårfrisörska, inte sååå mysigt att bli kammad av en 2åring...
    Fast jag kan ju kika här inne samtidigt...
    Lite OT men men...

• Skumpis

Mys - Min son leker frisör med mig varje natt Eller rättare sagt så har han mitt hår som snutte. Inte jättekul direkt och jag har funderat på att göra en Britney

• Skumpis

Åhhh, vad jag längtar till att använda mina overlays!!! Och min Souflépenna! Och mina till dagen nyköpta papper!

• Cia o krabaten

Nu är min liftning av Annika klar

Blev inte riktigt som jag tänkt mig (Som alltid)
    Hade tänkt mig en klunga med allt nere i hörnet, men så tog allt mycket större plats med fotomattor

Jaja, halvdassiga foton blev iaf ett halvbra resultat!

• Venezuela

Cama: Du har fått igång mig liite iaf - har suttit och skissat och nu ska jag sätta på mig pannlampan och bege mig upp på vinden efter en flyttkartong att packa i. Gillar inte vinden efter att en av mina grannar valde att ge mig en röd negligé med tillhörande morgonrock som han tullat in mellan springorna i förrådsdörrenSkrikandes 

• annika5064
    Cia o krabaten skrev 2007-02-23 22:14:53 följande:
    Nu är min liftning av Annika klar Blev inte riktigt som jag tänkt mig (Som alltid)Hade tänkt mig en klunga med allt nere i hörnet, men så tog allt mycket större plats med fotomattor Jaja, halvdassiga foton blev iaf ett halvbra resultat!
    Och när får man se resultatet?Flört
  • Mystjejen

Kom på en grej förut...
    Har ju bytt blogg nu eftersom den andra krånglade... Så nu har jag ju bara de nyaste LO:sarna på den nya. Vad jobbigt att fota alla...en del gamla vill jag ju ha med ju...

Hänger ni på många forum? Vilka?
    Laddar ni upp på alla?
    Vilka forum gillar ni bäst?

Jag är ju här och på scrapbutiken, där laddar jag upp alla. Och så kollar jag in på scrappiz ibland och ibland laddar jag upp en LO där...
    Sedan är jag ju medlem på lite olika om jag skulle vilja vara med i någon tävling eller så...
    Skulle vilja vara mer aktiv på scrappiz...får ta tag i det...de verkar ha mycket bra därinne.
    Mer tid tack!!!

• Skumpis

Mys - Jag hänger mest här och det är på fl jag laddar upp alla LOs. Sen försöker jag lägga upp dem på Scrappiz men det var länge sen. Sen hänger jag ingen mer stans. Ge mig mer tid också!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket