• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jo79

Claudia: Men det står ju bara om man har butik...? Eller...?

Mamma till KaramEllen
  • Emmixen
    Lingonflickan skrev 2007-01-26 20:58:09 följande:
    Men gillar hur du scrappat ett annorlunda tema, emmixen. Känns ju faktiskt viktigt att ha med om barnet gått igenom nåt sånt.
    Hihi, tack.. Det är jag på bilderna. Flört
  • Camasunary

Grattis till alla publiceringar! Har bara snabb-bläddrat och sett Fnyz fina svampLO, men nu ska det bli kul att leta upp och beundra det ni andra gjort också! 

• Minimalla

2xa: jag tyckte din LO var fin - men om jag ska försöka säga nåt konstruktiv så kanske fotot var lite litet. Vet inte om det är det som stör balansen, men det var det som jag reagerade på först.

Emmixen: Fin LO! Jobbigt ämne att scrappa om kan jag tänka.

• Amelié77

Minimalla - ja, du kan definitivt ha rätt. De mönstrade pappren blir kanske för dominanta mot det lilla fotot.

Vecka 32+6 - BF 17 mars 2007
  • theosen

finns det ingenstans att köpa tidskrift samlare för scrap papper? Har letat lite överallt, hittar inget. Allt e ju bara för a4...

• Cia o krabaten

Hej igen och tack för grattis!

Grattis tillbajka till Fnyz! Visste att det var du (Skrev ju liten hint om det i mitt första inlägg, men ville inte outa dig innan du fått berätta själv )!

2XA: Det var det första som slog mig också, att där skulle det varit en förstoring!
    Men jag gillar färgerna och paperen och allt jättebra.

• Jo79
    theosen skrev 2007-01-26 21:29:22 följande:
    finns det ingenstans att köpa tidskrift samlare för scrap papper? Har letat lite överallt, hittar inget. Allt e ju bara för a4...
    Cropper Hopper finns, de är för 12x12 papper. De är tar dock slut ganska fort... ska se om jag hittar nånstans...
    Mamma till KaramEllen
  • Amelié77

Kanske jag ska byta ut fotot då... Har ju en massa andra bröllopsfoton också. Skafundera på det.

Vecka 32+6 - BF 17 mars 2007
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket