• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Ankiz

Någon här som beställt från Scraphuset? Har det tagit lång tid innan ni fått varorna? Jag beställde i söndags och har fortfarande inte fått nåt...
    På hemsidan står det att varorna levereras 1-3 dagar efter att de fått beställningen. Ville ju kunna sätta igång i helgen ju...

♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
  • Madreh

Lägger till bland favoriter, ska kika mer en annan dag då jag har mer tid, utan sjuk sambo hemma som måste pysslas om...

Jag vill oxå börja, men får nog läsa på en del först och det är ju bäst att få vara "i fred" då gissar jag.

• Cia o krabaten

Otrevliga jag har ju glömt att tacka!
    Tack så mycket för grattis

• Mizty
    Cia & Claudia - Supergrattis till er båda!!! Vad roligt Skrattande

Glömde gå å kolla efter tidningen igår ju... Får försöka kolla det i morgon!
    I morgon kommer min kompis hit vars bröllopsalbum jag ska göra. Hon har med sig bilder så sedan är det bara att handla det som behövs & sätta fart
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    DianaJ - Helt otroligt FörvånadSkrikandes Jag blir såhär  när jag läser... Det är ju helt sanslöst, katastrofalt & skitkasst!!! Hade jag vetat detta innan så hade jag ju aldrig beställt där! Hur kan dom ha några kunder överhuvudtaget?!?
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Minimalla

Cia: grattis till publiceringen, vad roligt det måste kännas! Något att scrapp om kanske Fundersam

Claudia: Vad roligt att din LO blev publicerad, jag tycker den var superfin. *Lägger till på listan över liftbara LOs* .

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket