• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Asrta1
    Fnyz: Vågar nog på mig ett grattis till dig också Du har fått din LO publicerad i kategorin "månadsskissen".....

Hoppas jag inte gjort bort mig nu så det är ngn annan Är en LO med en svamp
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Ankiz

theosen och Jen 82: ja, så går det när man bara läser det man vill läsa! Får hoppas att hon kommer ifatt så jag kan sätta igång nästa vecka.

♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
  • M73

jag beställde ett par "Paper envelope" från easer. Tänkte slippa få papperna vikta och dammiga mellan tillfällena då jag lyckas scrappa.
    Gjorde em raid efter scraptidningar men hittade "bara" nya nummret av "scrapbook inspiration"

• Fnyz
    Asrta1 skrev 2007-01-26 15:32:06 följande:
    Fnyz: Vågar nog på mig ett grattis till dig också Du har fått din LO publicerad i kategorin "månadsskissen".....Hoppas jag inte gjort bort mig nu så det är ngn annan Är en LO med en svamp Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    :-d jo de e jag..... HemlisKyss tack å tack marrajjah som var först med att upptäcka den igår när ingen såg

jo jag har åxå en LO med i tidningen *jippie* men ajg har ju itne fått tidningen än så jag kan itne sprudla och säga på vilken sida men i skissutmaninigen kom jag med med min lo "Sitta som en svamp"
  • Minimalla

Nu har jag hunnit bläddra igenom tidningen! Jättefin LO Fnyz!!! Tycker ärligt talat att din var finast av alla bidragen till skissen.
    Jättefin LO till magdas också

• Blue Vapor

Grattis du också Fnyz!!

Är det någon som vet nån webbshop där tidnigen finns att beställa? Jag tror inte jag kommer åt att köpa i butik under helgen.....

• Emmixen

Jag har inte fått mitt paket från Magdas... *besviken* Trodde det skulle komma idag, jag hoppades.. Blä.

Har gjort ännu en LO nu, ska ladda upp fotot bara...

• Blommig

grattis till publiceringarna!
    Jag har inte fått tidningen idag..

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket