• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Emmixen
    Fnyz skrev 2007-01-26 18:40:18 följande:
    Emmixen: jättefin, å så starkt av dig att orka scrappa om en sån sak´! men det är ju minnen det med och det är ju itne bara de roliga sakerna som är viktiga, det kan ju vara bra att ha kvar minnet av den där dagen åxå!
    Tack, tack! Har svarat i din gb...
  • Jo79

Jag har fått med en liten insändare.... Bara det gjorde att jag skrek högt!!

Hur blir man medlem på BG?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Å självklart: GRATTIS!! till publiceringarna!!

Mamma till KaramEllen
  • Emmixen

Vad dött det är här idag, tycker jag... Jaja, ska gå och äta nu..

Förhoppningsvis kommer mina saker från Magdas på måndag... *suck, ville ha dom idag*

• Jo79

Med risk för att verka trög måste jag fråga en sak som jag har funderat på i flera månader...

I Tidningen finns det ju "gåvor till läsarna" eller hur? Räcker det då att man bara skriver vilken grej man vill ha och så kan man vinna något, eller MÅSTE man skriva en insändare oxå? *fattar inte*

Hur gjorde du SandraK?

Mamma till KaramEllen
  • Fnyz
    Jo79 skrev 2007-01-26 20:12:15 följande:
    Med risk för att verka trög måste jag fråga en sak som jag har funderat på i flera månader... I Tidningen finns det ju "gåvor till läsarna" eller hur? Räcker det då att man bara skriver vilken grej man vill ha och så kan man vinna något, eller MÅSTE man skriva en insändare oxå? *fattar inte* Hur gjorde du SandraK? Mamma till KaramEllen
    det är väl så att man skriver en insändare och med den så skriver man vilket man önskar sig? så har jag trott iaf fast jag tycker att det inte framgår särskilt bra i tidningen!
  • claudia79
    Pyret78 skrev 2007-01-26 18:31:28 följande:
    Grattis till allas publiceringar Synd bara att tidningen INTE låg i brevlådan idag Claudia79: J inte förstått var skisserna finns Jepp jag vet lite iq-befriad iag sa ju det, att de skulle bara våga att inte visa din O det vågade de inte Självklart skulle den synas i deras galleri En fråga bara: Var hittade du den skissen?? Är själv medlem där, men harbland
    *fniss* va gullig du är! Och alla ni andra som sagt så gulliga saker! Jag har anmält mig för deras nyhetsbrev och då finns skissen med där i det

Det finns väl Register i menyn, Jo79? Ja minns inte så här på rak arm tyvärr..

Grattis till alla tidnings-publiceringar!BRA jobbat, tjejer!

Emmixen: Vilken fin och viktig LO du gjort!
  • Amelié77

Har gjort en sida till bröllopsalbumet, men jag blev inte alls nöjd med den Vet inte vad som är fel, den känns bara inte så som jag hade trott att den skulle bli...

Vecka 32+6 - BF 17 mars 2007
  • Lingonflickan

Hinner inte läsa bakåt denna gång. Men gillar hur du scrappat ett annorlunda tema, emmixen. Känns ju faktiskt viktigt att ha med om barnet gått igenom nåt sånt.

Peggy O: fin LO du med.

Idag kom elektrikern till oss. Eftersom det var sovdax då var jag ju tvungen att skriva en lapp eller nåt tt han skulle knacka. Min mamma var där när jag gjorde det och tyckte nog att jag var lite scrapskadad, för det blev naturligtvis ingen vanlig lapp uan en scrappad skylt. Finns till allmän beskådan i galleriet under altered.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket