• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jen 82

Min sambo har lite koll i alla fall, idag på väg hem från jobbet var han inne på pressbyrån och skulle köpa en tidning till sig, då ser han nya nr av scrapbooking mm och köper den till mig Han tyckte inte att han hade sett det nr hemma så han passade på *gulligt*

• Asrta1
    Blue Vapor skrev 2007-01-26 16:53:02 följande:
     Är det någon som vet nån webbshop där tidnigen finns att beställa? Jag tror inte jag kommer åt att köpa i butik under helgen.....
    Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Scrapaddicted har den...eller hade i onsdags iaf...då kan du ju även få en anledning att shoppa lite smått och gott

Fnyz:  till den nya LOn!

Jag får sån prestationsångest när jag kikar på era alster.......Har nu beslutat att INTE skicka in till tävlingen med stort T...har nga kvar samt att jag tycker att alla mina ser likadana ut Hade iofs varit lätt för juryn med att sålla ett bidrag isf

Ska fota dom jag hunnit göra den senaste veckan......så kan ni kanske hjälpa mig att risa lite så jag kan få ett hum om vad det är som saknas på mina LOs....den där "pricken" över i:et så att säga
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Peggy O

Hej på er!!
    Nu har jag lagt ut ett par nya Layoter på min sida.
    Lämna gärna ris och ros.

Grattis till publiceringarna!!!!!!!!!

(psst. jag skall få en LO publicerad i nästa nummer *glad*)

• Pyret78

Grattis till allas publiceringar Synd bara att tidningen INTE låg i brevlådan idag

Claudia79: Jag sa ju det, att de skulle bara våga att inte visa din O det vågade de inte Självklart skulle den synas i deras galleri
    En fråga bara: Var hittade du den skissen?? Är själv medlem där, men har inte förstått var skisserna finns Jepp jag vet lite iq-befriad ibland

• Fnyz

Emmixen: jättefin, å så starkt av dig att orka scrappa om en sån sak´! men det är ju minnen det med och det är ju itne bara de roliga sakerna som är viktiga, det kan ju vara bra att ha kvar minnet av den där dagen åxå!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket