malin ulrika skrev 2007-04-15 04:26:42 följande:
Claudia79,ja som sagt dyrt är det med dagis... Fast den äldst ska börja skolan till hösten så det blir ju bara dubbel avgift tills dess i alla fall...Gud vilka fina du gjort!!!Den första var verkligen jättesöt! ÄR ni så där blåögda eller har du bättrat på i photoshop? (Jag bättrar på min son ibland, en gnutta bara, och på mej själv tar jag gärna bort lie skavanker... SKa man avbilda sej själv för eftervärlden kan man gott få retuschera sej lite tycker jag! )God natt på er!Eddiesmamma:de flesta här gör nog mest "vanligt"
scrap.Själv kallar jag mej "hybrid scrappare". Jag fixar nästan alltid till korten i datorn först, och ibland gör jag digitalt och ibland med papper, det går i vågor. På sistone har det blivit mest med papper.Det finns en digital tråd också, om du inte hittar den kan jag leta fram den åt dej, sägg till i min gästbok bara!
Tack

Nää ingen redigering

Vi är så blåögda

Cia o krabaten skrev 2007-04-15 08:47:19 följande:
Claudia: WOW vad produktiv du är!Jag trodde du inte hade tid nu! Men du prioriterar visst scrappa före fl KLOKT!
Hihihi ja det har du rätt i....jag scrappar istället för att surfa just nu...har kommit in i ett scrapstim och tycker det är superkul, så då går det ju fort

MammaTillAmyLee skrev 2007-04-15 09:05:19 följande:
Min syster fyllde 30 igår, och det här är vad hon fick av mig, + ett minialbum som jag gjorde men inte hann fotografera *suck*På bilderna är det våran mamma och pappa med Vickan på BB.
Söta! Hon blev säkert jätteglad för de fina sakerna