• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

ja jag fråga, kom på ordet sen. men ville gärna se om ni använt de?

• Coursell

Så fina alster ni lagt upp

Här är det inte mycket scrappat, det är mest jobba, jobba som gäller. Kommer troligtvis att öppna hantverksbod i vår Så nu sliter jag som ett djur för att kunna gjuta och allt annat som skall göras klart....Kul, men aj aj, mina muskler

• Coursell

Nån som vet var man får tag i grosister som säljer scrapsaker föresten?

• Örnen76
    Coursell skrev 2007-04-14 20:18:19 följande:
    Så fina alster ni lagt upp Här är det inte mycket scrappat, det är mest jobba, jobba som gäller. Kommer troligtvis att öppna hantverksbod i vår Så nu sliter jag som ett djur för att kunna gjuta och allt annat som skall göras klart....Kul, men aj aj, mina muskler
    Vad kul att du ska öppna hantverksbod!!!!!!!!!!! Lycka till!!!
    Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • malin ulrika

Coursell:
    jag vet att ibland när man kollar på amerikanska siter, så säljer de inte "direkt" utan bara till återförsäljare. T.ex.
    www.basicgrey.com
    http://www.kandcompany.com/

etcetera.

Kanske kan du ta kontakt med dem direkt där, vet inte hur det funkar "internationellt".

• Coursell

Ja, en dröm som ska slå in.....måste dock ha ett arbete till som jag kan få inkomst ifrån för det lär man väl inte få direkt.

• MAMMSY

Här e man borta ett par dar å så har man en hel roman att läsa igenom när man e tbx

Mizty vilken UNDERBAR lo!!!!!!

• Tjejtrazan

Gud så mkt fint ni lagt upp tjejer!!! Det är sååååå många superfina och mitt minne räcker inte till att kommentera er var för sig - men jag har bara sett massa fint så  till er alla!!!!

• Mizty
    Tack för alla gulliga ord om min LO Kyss

I morgon ska jag på scrapmara... Sitter här och printar bilder för glatta livet Tycker det är så svårt att välja storlek på bilderna redan innan! Och vad ska jag ta med mig för saker Hua det bara snurrar i hvudet! Men det ska bli SÅ roligt
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket