• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Johanna 79

malin ulrika: De har jag gjort med min CRAFT ROBO...

• Johanna 79

Typ snitt: monotype corsiva Tror att det är ett vanligt som finns i Microsoft word.

• malin ulrika

Johanna 79,
    ÅHHHHH!!!!
    Har du en SÅN!!!

Gud vad snyggt de kan bli!! Vill också ha... Fast det lär inte bli i fösta taget precis, nu när båda ungarna ska in på dagis (kostnad 120 spänn om dagen per barn...) Suck.
    Vill ha vill ha vill ha vill ha....

• Johanna 79

Japp jag köpte en på scrapp mässan som var i göteborg för ett par veckor sedan. Ock kan lova att jag är SUPER nöjd

Men kan förstå att du inte vill lägga pengarna på en nu! Men jag kunde inte blunda för den när ett företag där hade så BRA pris för den!

Men så olika det är med dagis avgiver mellan alla länder i världen! Har en kusin i Australiten där är det också svin dyrt!

• malin ulrika

Johanna 79,
    får man fråga hur mycket du fick ge för den?

Jo dagis är dyrt här. Det finns statligt subventionerade, men de är inte tillräckliga. Mygel är det också, för att komma före i kön och sånt.
    Och ändå är det dagis vi fått tag i (har inte bestämt oss än men de lutar däråt) inte det dyraste, det finns de som kostar nästan dubbelt!

• Johanna 79

Ja fick ge 2995:- för min CRAFT ROBO

• malin ulrika

Johanna 79,
    oj, det var inte alls så dyrt, särskilt med tanke på svenska priser!!!
    Det var nog ett kap du gjorde!!

• Johanna 79

ja jag tror det... Känner mig nöjd. fFck syn på  detta företaget först som sålde den. Sedan några platser ifrån stod nästa och sålde och de tog 3595:-

• Johanna 79

Nähe... nu ska jag ta och sova! Känns annars om jag kommer att sitta här och somna!

****GODNATT****

• claudia79

J79: jag tyckte det var sött iaf

Malinulrika: SHIT! Hur dyrt ska det va med dagis?? Lönar det sig att jobba överhuvudtaget dåFundersam

Lite nytt scrappeliscrap från mig....Risa och rosa gärna..

2007-03-01-2328-14.jpg

Star quality.JPG  Skiss från pencillin.com

varje del av dig...JPG mitt bidrag till scrapaddicteds GDT

Sov sött alla små Shrek-isar (Träsktroll )

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket