• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Claudia: WOW vad produktiv du är!
    Jag trodde du inte hade tid nu!
    Men du prioriterar visst scrappa före fl KLOKT!

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • Sosofofie

20% rabatt på scraphuset idag och imorgon flickor... Har precis gjort en beställning...

• MammaTillAmyLee

Min syster fyllde 30 igår, och det här är vad hon fick av mig, + ett minialbum som jag gjorde men inte hann fotografera *suck*
    På bilderna är det våran mamma och pappa med Vickan på BB.

Pappa  Mamma  Kort

• Meli

Jättemycket fint alla har gjort. Ni är så duktiga!!!

Neelah

Det är lite olika mängd för olika varor man kan köpa.

Här har det scrappats en del med faktiskt. Kämpar ju med barnens album. Lägger det bara på bloggen nu mer ( scrapoteket.blogg.se )

Nu ska jag surfa runt lite i era gallerier för inspiration

• Neelah

NU kom jag på lösningen. Jag har laddat upp en bild i mitt galleri på mitt (förhoppningsvis) pysselrum.

• Sol30

Superfina nya lo:s av alla!

malin ulrika: Har för mig att jag läste att årets majblomma är blå och gul!
    Bra tips det där med majblommor som dekos. Har nämligen alla (utom en....) sen -84!

• Sussieb

Nu är det bara två veckor kvar till Scrapevent!!!!
    Längtar sååååååå........
    Är det flera som ska åka?

• Tjej 83

va de nån som ann den grattis kort tävlingen där mankunde vinna en resa till scrapevent? (för de va la priset?)
    frågat innan men vet itne om nån svarade

• Örnen76

Har gjort tre "filur"kort. Det är gjorda efter samma skiss. Finns i mitt pysselgalleri. Kika gärna in och berätta vilken ni gillar bäst

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Tjej 83

näää va söta, är de stämplar?
    den rosa gilla ja mest.
    vill emd köpa stämplar man kanitne riktigt fylla i dem, inte så bra men man lär sej ja snabbt?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket