• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • MAMMSY

Coursell: Metalimo, Scraphouse å Youdo creatives är svenska grosister, alla har hemsidor, men du måste vara ett registrerat företag för att kunna kolla på deras utbud

• MAMMSY
    Mizty skrev 2007-04-14 22:20:17 följande:
    Åh, vad roligt!! Då hinner vi prata lite mer än sist
    Ja förhoppningsvis Fast jag kan inte stanna så länge imorn, e nog på format fram tills halv ett eller så
  • malin ulrika

Camasunary:
    Tack, nu har jag varit hos Venezuela och kollat, ja vad fint det var! Det GÅR ju att dekorera med "traditionella" saker som knappar etc på sådana bilder... Får se om jag får till det på mina kort... Vet inte om jag har några knappar i ÄnaturfärgerÄ, det var ju himla snyggt som hon gjort i alla fall...

• Tjej 83

cama jag hittade inte någon? hmm tack ändå

• Blommig

Mitzy och Venezuela: jätte snygga Lo's!

Tessah: Välkommen till träsket!

molnen: Några affärer jag känner till i norra delarna av vårt land ;I övik finns scraphuset! I umeå finns Krumelur

• Johanna 79

Hej kollektiva  till allt fint ni lagt ut idag.

Själv har jag gjort ett bröllops telegram... Ett enklet men kul att ge bort ett eget gjort!

Blev inte så nöjd... För mörk färg på texten!

Bröllops telegram

• Tjej 83

asså är de blommorna sånna?
    jaha, jag har fyrkantiga så därför jag inte såg dem, visste inte de fans olika..

• Johanna 79

... och så min gräsliga handstil Ledsen

• malin ulrika

Johanna 79,
    det var fint tycker jag!!!
    Vad är det för bokstäver på namnen?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket