Inlägg från: Venezuela |Visa alla inlägg
  • Venezuela

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Bra jobbat Mammsy!

• Venezuela

By the way: Kan man byta namn på underrubrikerna i sitt bildgalleri och hur gör man då i så fall?

• Venezuela

Oj, vad det händer grejer i scrapvärlden! Grattis till publiceringar och gästdesigneruppdrag.

Jag har också haft en skojig scrapdag på det sättet att jag blev uppringd av en tidningsreporter som ville träffas för att göra ett reportage om scrapbooking, kul kul!

• Venezuela

Cia: Nja, jag var förberedd på att hon skulle kunna ringa. Hon är en f d förälder på mitt deltidsjobb. Mötte henne under jullovet och jag kunde väl inte låta bli att babbla på om min nya hobby. Hon frågade om hon fick ringa om det var så att hon skulle köra ngt reportage under februari och nu ska hon tydligen det. Jag håller på och försöker skramla ihop vårt DT gäng så att vi kan vara flera som möter dom.

• Venezuela

Tjenixen: Vilket jobb du lagt ner - imponerad!

Funderade på det här med att beställa papper på nätet. Jag har bara gjort det en gång eftersom jag är bortskämd med att ha en stor scrapaffär nära. Nu var det dock slut på det Fancy Pants papper jag ville ha och hon skulle inte få hem det igen.  Återstår alltså att beställa det och nu undrar jag om era papper håller sig fina under frakten? Jag fick nämligen böjda papper den gången jag beställde, men det tror jag beror på att breväraren böjde på paketet för att få plats med det i postlådan. Vad är era erfarenheter?

Förrsten, skrev igår om en kommande tidningsintervju. Pratade med reporten i dag och föreslog att vi skulle ses i min DT mammas scrapverkstad, men de ville komma hem till mig istället... Således kommer jag att få påhälsning till veckan, uuhGenerad

• Venezuela

Kanskesnart: Åh, borde hänga på det här: "Kanske ska införa en "datorfri" dag i veckan"

Ja, det ska bli spännande och se vad det blir för reportage. Har bjudit hit tre av de andra i DT teamet också.

• Venezuela

Ang Panduro katalogen så fick jag en sån i helgen. De hade mkt mer scraprelaterat än tidigare, men jag har inte hunnit titta ordentligt.

Åh, är med i en swap där 10 små påsar av saker folk inte tycker sig behöva åker runt i landet - man tar det man vill ha och ersätter med nya påsar. Nu har jag fått meddelande om att pakeyet är postat och på väg mot venezuela/karlstad

• Venezuela

Mammsy: Tjusigt!

Åh, vad kul det ska bli när den stora tävlingne har gått av stapeln och man får se alla era alster. Blir ju så nyfiken av att läsa om era LO´s...

• Venezuela

Cheri: Shit, shit, shit - HUR fina ska inte dina andra LO´s vara om de här inte dög...

• Venezuela

Nä, nu är det lägdags för mig med. Sleep tight girls!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket